Ik heb hier laatst een topic geplaatst dat Noa zo'n koorts had. De dokter keek haar helemaal na en constateerde oorontsteking. Inmiddels is na vier daggen flinke koorts de koorts weg en wordt ze weer een beetje zichzelf Nu heeft ze sinds gisteravond allemaal rode vlekjes op haar romp en rug. Ik denk dat ze de zesde ziekte heeft, herkennen jullie dit?
Ik herken het wel. Vigo heeft voor een tijd terug ook flinke koorts gehad. Nadat de koorts weg was had hij de volgende dag allemaal rode plekjes. Deze waren na 2 dagen weer helemaal verdwenen.
ik herken het ook youame heeft het ook gehad de 6e ziekte doen ze niks aan de kindjes moeten dan gewoon uitzieken youame heeft alleen een paar dagen op en af verhoging gehad maar niet echt hoge koorts
Stijn heeft al 2 keer de 6de ziekte gehad en zoals jij het beschrijft had hij het ook. Hij word knapt vanzelf weer op.
Ze had idd boven de 40 graden koorts, hoogste wat ze gehad heeft was 41,8. De vlekken zijn nu, na twee dagen weer weg. Gek eigenlijk he! dat de huisarts oorontseking constateerde.