Liever thee onder theine inderdaad. Vaak wordt er begonnen met rooibos. (wel even de verpakking checken of er geen zwarte thee in zit, soms is het een mengeling van beide)
mn dochtertje was gek op deze kabouterfeest thee Piramide Thee Kabouterfeest - De echte 24-uurs drogist
Ik heb de fruit welness van pickwick gekocht en heb het nu twee keer gegeven. Hij drinkt er ongeveer 60 ml van maar ik denk dat hij er nog even aan moet wennen. Ik heb het ook met een beetje melk geprobeerd maar dat vind hij niks.
60 ml is idd ook wel genoeg voor bij het eten. Als ik hem diksap geef dan drinkt hij iets van 120 ml maar het ligt er ook aan hoeveel fruit/groente hij dan eet. Ik heb een pakje met 4 verschillende smaken. Heb gisteren de grape/pear geprobeerd.
Je hoeft hem nu nog geen ander drinken te geven hoor, hij is nog niet eens 6 maanden! Rooibos is lekker mild, dat kan je ook proberen.
Ik vind dit wel erg veel voor een baby van 5 maanden. IN principe heeft hij geen ander drinken nodig dan melk.
Oh, maar ik geef de thee samen met groente ipv van een flesje dus ik dacht dat hij dan wel meer ervan zou moeten drinken. Als hij diksap drinkt met zijn hapje dan drinkt hem wel 120 ml weg. Zouden jullie dan nog een fles melk geven samen met zijn groente ipv van sap of thee?