Bestaat er iets als dreumesproof kerstverlichting? Wij hebben een speelhuisje in de woonkamer die ik zou willen versieren met verlichting, zonder gebruik van een stopcontact. Ik heb wel verlichting op batterijen gevonden maar daar zijn de batterijen te makkelijk uit te halen. Weet iemand hier misschien een handige oplossing of product?
Daar heb ik aan gedacht. Alleen word het dan heel lastig de batterij weer te vervangen. Het liefste zit er een schroef die los gedraaid moet worden om de batterij te vervangen.
Als je echt verlichting wil zit je automatisch met stroom en/of batterijen. Vraag me af waarom je dat wil met een kind wat nog niet snapt dat het er af moet blijven....?
Nee, dat bestaat niet. (Wij hadden iets op batterijen met een schroefje etc, en toen trok dl alsnog gewoon het snoer doormidden.)
Wij hebben het huisje binnen staan en het is nogal donker daarbinnen. Onze peuter is helemaal weg van kersthuisjes dus het was even een gedachtespinsel om er een grote variant van te maken. @Uuz Bedankt Dan weet ik dat ik het idee gewoon moet laten varen de komende jaren.