Tommee Tippee

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Sam0110, 18 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam0110

Sam0110 Fanatiek lid

6 sep 2007
    1.567
    1
    0
    Iemand ervaring ermee?
    Ik heb de micro sterilisator, flesverwarmer en handkolf...

2. Guppiebe

Guppiebe Actief lid

10 nov 2008
    119
    0
    16
    Nog geen ervaring, wel heb ik dus idd flesjes en sterilisator. Ik hoop nl te kunnen kolven icm borstvoeding.

3. Sam0110

Sam0110 Fanatiek lid

6 sep 2007
    1.567
    1
    0
    Ja ik ook, schijnt dat deze flesjes echt ideaal zijn om te combineren (fles/borst)

4. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik heb de flesjes gebruikt, inderdaad om gekolfde melk in te geven. Ging prima, maar Fae lijkt zowiezo wel heel gemakkelijk te zijn. Ze dronk te melk ook zowel warm, als koud (kamertemp) . En naderhand met de overstap op flesvoeding met een andere fles, had ze ook geen problemen. Dus misschien was ze wel gewoon 'makkelijk' ;) .
    1 nadeel trouwens is dat er nergens losse flessenspenen te vinden zijn in de kleinste maat :( alleen compleet met flesje.
    Etos hier, kon ze ook niet bestellen.

Verder vind ik de bakjes en schaaltjes etc van TT ook wel erg leuk :)

5. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Hier heeft etos wel maat 1 flessenspeen!

6. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

@ athina, Als Etos ze bij sommigen winkels wel in het assortiment heeft. ( en zoals noatje zegt is dat zo) kan jou etos ze wel bestellen hoor ook al hebben hun ze zelf niet in het assortiment. Ik zou er nogmaals even naar terug gaan. Van dat bestellen weet ik trouwens dat dat kan aangezien ik zelf bij Etos werk.

7. guusje11

guusje11 Actief lid

2 mei 2008
    393
    0
    0
    huismoeder
    gemert
    ik heb ook zo een flesje,
    is ideaal in combi met bv.
    alleen vind ik dat ze iets vlugger knoeit met dit flesje, loopt vlugger langs haar mondje als met een avent fles.
    maar ik ben fan! ;)

8. Ella79

Ella79 Lid

18 dec 2008
    68
    0
    0
    gelukkig goede reacties, ik heb de steralisatie set gekocht inclusief flessen.. maar ik geloof elke reclame hahaha maar dus toch een goede beslissing!

9. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Bij ons kon dat niet? We hebben het bij 2 winkels gevraagd.. maar oke. Het is nu geen issue meer, omdat we sinds we met bv gestopt zijn, ook met die flessen gestopt zijn: De comfort voeding ging niet door de speen ;)

10. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Helaas zijn er nog steeds weinig Etos winkels die weten hoe ze dat moeten bestellen :( Maar gelukkig heb jij ze niet meer nodig :D

11. Merijn

Merijn Niet meer actief

Ik had de fles gekocht omdat het de lucht in de voeding tegen zou gaan. Wat een onzin zeg, het zat er nog vol mee. Nu gebruik ik dr brown en die zijn geniaal! Bijna geen luchtbelletje te bekennen en mijn zoontje doet het er goed op.

12. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    mijn zoon wil er niet uit drinken, heb nu dus 4 flessen over :( zijn nog helemaal nieuw :(
    Hij drinkt nu uit de difrax fles

13. tammy77

tammy77 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.168
    0
    0
    zeeland
    dévana kon alleen maar uit de tommee tippee drinken nadat ik met de bv was gestopt.
    dévana had een heel hoog gehemelte,en verslikte zich in alle andere flessen.
    ook liep de voeding gewoon langs haar mondje eruit.

vind de tommee tippee dus echt super.
    ze heeft nooit last van krampjes gehad,en boeren deed ze ook bijna niet.

14. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Ideale fles in combinatie met bv veel kinderen drinken heel gemakkelijk uit deze fles!
    Echt de vergelijking met de borste en gemakkelijk voor ook de hele kleintjes al!
    Echt een aanrader als je ook bv geeft!

15. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Na de bv was dit ook de enige fles waar ze goed uitdronk, ik was er erg tevreden over. Heb voor de nieuwe baby ook zo'n flesje gekocht, waren in de aanbieding voor maar 1 Euro.

16. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Rosalie dronk ook goed uit de Tommee Tippee flessen. Maar de Difrax flessen met een brede speen vond ze nog fijner.

17. Ooievaar

Ooievaar VIP lid

22 jun 2005
    5.245
    0
    0
    Amstelveen
    Waar heb je ze gekocht Jo? ;) 1 euro is echt niet duur!

Deel Deze Pagina