kleuren behang

Discussion in 'De babyuitzet' started by Sweetlakecity, Jul 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

Ik ben aan het bekijken wat kan met behang.
    Welke kleuren zijn leuk en welk behang past bij elkaar.
    Hebben jullie voorbeelden van bv behang die naast elkaar staat?
    Ook welke muur bv de donkere kleur moet en welke de lichte.
    iemand die deze NIET binnenhuisarchitect kan helpen?

2. ladyrabbit

ladyrabbit Bekend lid

Apr 13, 2008
    704
    1
    0
    Begeleider psychiatrie
    Noord-Limburg
    Das best heel lastig, aangezien het vooral een kwestie van smaak is! Wij wilden perse iets met safari-figuurtjes in het behang en zijn toen naar een verf/behangwinkel gegaan. Daar hebben ze vaak tig boeken met héél veel voorbeelden. Zo combineren ze dan vaak behang met figuurtjes met andere passende kleuren, maar die kleuren kun je dan ook gebruiken om in verf te kiezen, past altijd! Veel plezier en succes :D

3. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

Jan 13, 2007
    16,251
    790
    113
    tilburg
    ik heb fel groen met zilver en volgens mijn staat er een foto van in me album maar voor de zekerheid zal ik er een neerzetten

de muur bij der bedje en de deur zijn ook zilver en het zilvere muurtje is met de zelfde vormpjes/kleur behang als het zeil is.

4. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

Sep 7, 2007
    3,945
    42
    48
    Female
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Wij wilden perse iets met schaapjes en zijn geslaagd bij www.kleurmijninterieur.nl dit is voor 3 muren, voor de overige muur hebben we een effe licht blauw behang gekocht en daaroverheen komt dan een behangrand die van hetzelfde behang is als de schaapjes.

Maar het is inderdaad echt een kwestie van smaak, het handigst is dat je 1 doel hebt, bijv. zoals wij de schaapjes, of zoals ladyrabbit de safari figuurtjes heeft.
    Of een kleur die je perse wilt hebben, daar kun je dan oomheen gaan bouwen.

In ieder geval success! ;)

Share This Page