Wat is een goede tuitbeker?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door mimpie, 26 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mimpie

mimpie Lid

1 okt 2007
    75
    0
    0
    Mijn zoontje is 7 maanden en mag dus drinken uit een tuitbeker. Welke raden jullie aan? Welke lekt niet?

Vrgr en bedankt!

2. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    Eigenlijk is het allemaal niks, ik heb al een hele collectie staan.

Maar ik geloof dat die van Mepal me wel redelijk bevallen nu.

Maar dat is met een harde tuit, en daar had mijn zoon niet uit kunnen drinken met 7 mnd.
    Toen koos ik voor die van Nuby, maar die lekken wél! (Al beweren ze van niet natuurlijk ;) )

3. tassie

tassie Fanatiek lid

23 mrt 2006
    1.888
    0
    36
    Ik vind de bekers uit de babydoos van Babydump het beste. Ze zijn niet antilek, maar het gat is de tuit is zo ruim, dat ze er niet aan hoeven zuigen om er wat uit te krijgen. (Het lukte mijn dochter niet om iets uit een antilekbeker te krijgen, probeer het zelf maar eens) Het is even oefenen, je moet er wel bij blijven, maar wij hebben er hier nog steeds plezier van (na 1,5 jaar).

4. NB1980

NB1980 Actief lid

24 jun 2008
    247
    0
    0
    Hier zweren we bij de bekers van etos eigen merk!

Heb ook al een heel assortiment met van alles en nog wat in de kast staan, maar ze lekken allemaal. Die van etos hebben ze in oranje/geel en blauw/rood.
    We gebruiken ze nu al een jaar en nog steeds lekt ie niet. Die van mepal zijn inderdaad ook best goed, maar naarmate je ze wat langer hebt gaan ook deze lekken is mijn ervaring. Die van de hema zijn echt bagger, lekken als een mandje (vond ik zelfs zo slecht dat ik hem terug heb gebracht)

5. Sjalleke

Sjalleke Fanatiek lid

21 okt 2005
    2.158
    405
    83
    De Frisobeker!
    Ideaal en via de site te bestellen :)

6. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Maakt hier geen verschil..
    Ze heeft nu in de gaten hoe ze uit een beker moet drinken ( beet altijd o de tuitjes)

7. marjan77

marjan77 Bekend lid

Bij ons ook de friso beker, de rest hebben we naar de kringloop gedaan

8. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    de goedkoopste van de kruidvat, 2,49 euro en lekt absoluut niet! wij hebben deze op proef genomen om te kijken of sven het wel iets vond. ik vond het zonde meteen 10 of 15 euro te betalen. we hebben echter nooit weer een andere gekocht, deze is perfect! ;)

9. Koetje

Koetje Fanatiek lid

22 jul 2008
    1.237
    0
    36
    Op mijn werk (een kdv) hebben we tuitbekers van Avent. Er zitten aparte anti-lek dopjes bij die je er in kunt doen (of juist niet). Met die dopjes lekken ze echt niet en 'onze' kindjes drinken er goed uit...

Succes!

10. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113

deze hebben we hier. zijn van pasopshop.nl 2 voor 5 euro. Zit ook zo'n dingetje in de tuit, waardoor het anti lek wordt, kan er ook uit en dan is het een gewone beker.

werkt prima. Makkelijk vast te houden door het gat

Deel Deze Pagina