hi dames, ik vroeg me af bij degenen die last hebben (gehad) van striae rond welke week dit zich ongeveer ontwikkelt? ik hoop stiekem dat het mij bespaard zal blijven maar heb soms het idee als ik heel erg tuur dat ik het een beetje kan zien bij mezelf, maar hopelijk zit dat tussen mijn oren
Ik kreeg ze rond de 32 weken. Maar hangt helemaal af van je huidtype en je bouw en je buik denk ik. Je hoeft ze niet te krijgen. Als je ze hebt, zie je ze direct!
Ben ook erg benieuwd.. Nu een ruime 27weken en zie nog niks, hoop dat het zo blijft! Maar wil wel graag weten wanneer je het ongeveer kan verwachtten.
met 28 weken 1 dat is zo gebleven tot 38 weken toen kreeg ik er 5 ofzo bij. maar tijdens de bevalling sprongen ze er in! tijdens de pers weeën sprong de 1 na de andere er is je zag het gewoon schreuren
leek dat niet heel eng? Schrok je er ook van? Ik heb het nog niet eerder gehoord, maar door de kracht natuurlijk..
nee ik heb er weinig van mee gekregen ik was aant persen vriend heeft het gezien en die vond het wel vaag eruit zijn. ik zag het tijdens het douchen na de bevalling dat ik zo iets had van"hmmmm die zaten en 5 uur geleden nog niet" toen ik het tegen vriend zei vertelde hij dat het echt in de laatste 20 min van de bevalling was gebeurd dus echt de periode van het persen
ik had al striemen omdat ik wat dikker was, dus zal er vast nog een hoop bij krijgen. Meestal krijg je meer striemen als je van jezelf al wat dikker bent, omdat er dan minder rek in je vel zit. Het zegt niet alles, maar dat is over het algemeen het geval. Maar het ligt ook aan je huidtype.
Rond de 30 weken, heb er geen op mijn buik maar op mijn kont Lijkt me wel zuur als het de hele zwangerschap bespaard is gebeleven en dan ineens met de bevalling
Rond de 33 wkn kreeg ik ze helaas ook. Alleen op mijn onderbuik (onder de navel) Hoopte ongeschonden uit de strijd te komen maar helaas
Ik kreeg met 28 weken opeens striae op mijn ene borst, heel vreemd, het was helemaal niet de periode dat ze gegroeid waren of iets dergelijks.. Ik ben nu 35 weken en op mijn buik zit nog niks, dus ik hoooooop dat dat zo blijft. Ik blijf in ieder geval flink smeren! Dat zal wel weinig helpen.. maar het is in ieder geval lekker om te doen.
ik heb nog niks op mijn buik en ben 34 weken. ik verwacht ze nog wel te krijgen hoor! op mijn linker borst heb ik er 4 zitten (zijn wel flink gegroeid) die heb vanaf 30 weken.
Na de bevalling merkte ik hier ineens wat streepjes in mijn zij. Een bummer, maar gelukkig zijn het er niet veel.
Hier nog geen last van, hoop dat het me bespaard blijft maar ik heb gehoord dat het nog tijdens je bevalling kan gebeuren!!!
Bij de eerste zijn ze me bespaard gebleven en nu bij de tweede ook nog..... maar ja.... het kan altijd nog in deze laatste week(jes) Heb ook gehoord/gelezen dat wanneer je wat ouder bent, dat je dan ook minder last kunt hebben van striae.... en laat ik nu inmiddels 36 zijn
ik heb pas door mijn bevalling rond mijn navel striae gekregen.. daarvoor had ik het niet maar nadat ik bevallen was zat het er toch echt
Bij 28 weken 5 streepjes. Dat bleef een hele tijd zo en toen in de laatste paar weken schoten ze er aan alle kanten in Maar gelukkig wel allemaal onder mijn navel, dus niet een volledig tijgervelletje Maar ach... Jammer dan