Stekende pijn in rechterheup/been.

Discussion in 'Zwangerschap' started by Duveldraakje22, Apr 27, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

May 22, 2006
    3,674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Sinds een aantal dagen heb ik een aantal keer per dag een hele felle pijn in mn rechterheup/been. Ik moet dan echt even gaan zitten zodat ik niet omval van de pijn. Kan het zijn dat de kleine een zenuw afknelt, of moet ik toch iets verder zoeken?

Liefs,
    DD

2. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

Apr 18, 2010
    3,248
    2
    0
    n.v.t.
    Hoihoi, dit heb ik regelmatig.

Bij mij komt het door BI. Het is een combinatie van twee dingen vertelde de bekkenfysio. Er zijn een aantal spieren die de BI opvangen(compenseren de kracht en stabiliteit die ik mis in mijn bekken) die gaan protesteren als ik veel doe. En er komen zenuwen knel te zitten omdat mijn gewrichten verweken en instabiel zijn.

Ik zou even opletten, als je er meer last van krijgt/ last van houd even afspraak maken met de bekkenfysio. Die masseren de boel los en geven je goede oefeningen mee, helpt wel iets. En voorkomt erger!

Je kan vragen of je VK een bekkenfysio kan aanraden, anders kan je zelf iemand opzoeken. Je hebt geen doorverwijzing nodig!

Succes!!

3. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

May 22, 2006
    3,674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Dank je wel voor je antwoord. Ik zal het eens met mn eigen fysio bespreken, hij is gelukkig ook bekkenfysio dus dat scheelt weer.

Liefs,
    DD

Share This Page