vanaf wanneer striae?

Discussion in 'Zwangerschap' started by Ros84, Apr 22, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

4 dagen NA de bevalling, op de buik was ik helemaal striem vrij, tot ik mij in de nacht omdraai op van links op rechts.... en ik hoor en voel kggggggggg

auwww !! hele onderbuik onder de striemen,

nee das niet leuk.....

bij de 2e werd het tijdens de zwangerschap al erger.

2. Beebieboo

Beebieboo Lid

Apr 13, 2011
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Met week 29 begon ik een klein streepje te krijgen.. daarna was het ff stil en toen schoot het er met 34 weken in. Heb heel veel gesmeerd maar het mocht niet baten:)

3. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

Oct 5, 2008
    4,473
    1
    38
    Female
    Thuis
    Na de bevalling kreeg ik wat plekjes :(, dat verwacht je dan niet meer.

4. Beebieboo

Beebieboo Lid

Apr 13, 2011
    7
    0
    0
    NULL
    NULL

Jemig wat heftig..! Daar heb ik nog nooit van gehoord! Je zou toch denken dat het "gevaar" is geweken als je kindje er eenmaal uit is:$

5. Biccy

Biccy Fanatiek lid

Jul 28, 2008
    2,056
    14
    38
    Ierland
    Ik was ook streep vrij tot 4 dagen na de bevalling :( Toen was het feest over, daar kwamen ze hoor :cool:

Had ik inderdaad ook niet meer verwacht ;)

6. siepie

siepie Fanatiek lid

Apr 28, 2010
    3,424
    3
    38
    Met 24 weken het eerste streepje, zijn er uiteindelijjk wel een stuk meer geworden!
    Gelukkig zijn ze qua kleur niet heel fel.
    Wel zitten er nu ook wat kleine streepjes in mn zij en die had ik tijdens de zwangerschap nog niet.

7. guppekop

guppekop VIP lid

Aug 28, 2009
    13,271
    1
    0
    varend op schip
    met 34weken ofzo dat ik ze erin voelde springen:( heb heel spinneweb op mn buik gehad!

8. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Bij Ties kwamen ze rond 18-19 weken opzetten. Mijn hele buik zat onder, maar verder nergens en na de bevalling trok het supergoed bij. Nu wordt het langzaamaan weer duidelijker, maar nog geen nieuwe strepen erbij.

9. Karinnetje82

Karinnetje82 Bekend lid

Jan 9, 2008
    537
    0
    0
    Hier nog geen striae te bekennen, ook niet gehad bij de 1ste. Bij de 1ste wel elke dag gesmeerd en nu in deze zwangerschap misschien totaal 5x. Ik hoop dat het me nu ook gespaard blijft maar als je leest dat het zelfs nog na de bevalling kan, dan maakt het me nog niet gerust....

10. Iefie

Iefie Niet meer actief

Had al striae uit mijn pubertijd (snel gegroeid) op mijn heupen en borsten en ik dacht dit gaat me niet meer gebeuren, dus smeer ik al vanaf de eerste maand tweemaal daags Bio Oil op mijn buik, zij en onderrug. Hopelijk blijft die zone dan een beetje striae-vrij en anders...ach...dan heb ik de producenten van Bio Oil een lekker salaris bezorgd.. ;) succes!!

11. Iefie

Iefie Niet meer actief

oh ja..op de ingesmeerde lichaamsdelen -as we speak- geen striae te bekennen!

12. chantal1985

chantal1985 Niet meer actief

Tot week 24 had ik slechts vier streepjes om m'n navel heen. Sindsdien is het vrij hard gegaan. Het zit vooral op m'n onderbuik, onder m'n navel. En ik kan het dus ook van bovenaf niet zo goed zien. Laatst keek ik even in de spiegel, voordat ik de douche onder stapte en dat was wel even schrikken. Ik smeer m'n buik sinds het begin al goed in, meerdere keren op een dag. Maar het heeft niet mogen baten.

13. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Tijdens de bevalling!

Had weinig tot geen striae tijdens de zwangerschap maar tijdens het persen zijn ze gesprongen (zo noemen ze dat toch?)

Heb nu striae op mijn buik en heupen.. Tsja leuk is anders maar mijn moppie is het dubbel en dwars waard!

14. tupp

tupp VIP lid

Jun 13, 2009
    22,829
    19,163
    113
    Female
    lerares basisonderwijs
    Geen striae tijdens de zwangerschap, maar daarna wel op mijn borsten. (Geen wonder, die dingen exploderen zo'n beetje op de eerste kraamdag :$ het leken wel meloenen!!) de striemen bovenop mijn borsten zie je bijna niet meer. Aan de onderkant zijn ze nog wel duidelijk paars. Maar het deel dat je zou zien in een badpak of bikini ziet er wel weer netjes uit. Al met al mag ik niet klagen. Maar ik vond het na 9 streeploze-zwangerschapsmaanden wel erg jammer dat ik na de bevalling alsnog striae kreeg.

15. Aecatz

Aecatz Actief lid

Apr 2, 2009
    276
    1
    0
    Vorige keer ook pas met de bevalling. En dan heb ik nog de mazzel dat het kleintjes zijn en precies bij littekens gescheurd zijn. Ook tussen mijn navelpiercing zit er 1. Ik hoop dit keer dat het mij ook redelijk bespaart mag blijven. Mijn lichaam is al zo veranderd naar een mamalijf. Ben ik overigens wel trots op hoor. Vind het jammer dat mijn zwangerschapstreep niet meer is terug gekomen dit keer. van de vorige keer is het nu bijna weg.

16. fafje

fafje Niet meer actief

denk na 34 wkn paar streepjes van 2 cm aan de binnenkant van mn dij..

na de bevalling nog paar spikkeltje sop mn heupen

17. fafje

fafje Niet meer actief

ohja en borsten wel eerder, maar die waren gelijk wit...die bij mn been en heupen zijn nog rood

18. Chai

Chai Niet meer actief

#38 Chai, Apr 23, 2011
    Last edited by a moderator: Apr 23, 2011
    Ik heb een paar lichte sinds een weekje of 34.
    Er zit er geen een hoger dan mijn navel en tot nu toe valt het me echt reuze mee.
    Alleen jeuken ze wel als de ziekte soms, grr..

Ik smeerde trouwens eerst met Mothers oil van de tuinen, echt super spul. En sinds ik een beetje striae heb gekregen gebruik ik Bio oil, het lijkt zelfs nu al iets minder te worden.
    Straks nog even lekker uit me velletje knappen tijdens de bevalling en daarna zie ik wel weer verder.

19. Iefie

Iefie Niet meer actief

@ Chantal1985..shit weggegooid geld dus die bio oil?

20. tetta

tetta Fanatiek lid

Apr 19, 2011
    3,430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben nu 9 weken en heb er nu al last van. Ik ben het afgelopen jaar sowieso flink bijgekomen door medicijngebruik. Heb het op mijn rechterzij. Merk dat het daar ook erger is geworden sinds ik zwanger ben. Ben nu al flink aant smeren met anti striae creme

Share This Page