Hoe hoog trapt jullie kindje?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door janneke000, 27 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. janneke000

janneke000 Fanatiek lid

29 dec 2010
    1.049
    3
    36
    Haai Dames!
    Ik ben nu 17 weekjes zwanger en heb het geluk vanaf week 14 ons kleintje te voelen. Bij mijn eerste was dit pas met 17 weken!
    Maar sinds een paar dagen voel ik duidelijk getrappel links onder mijn navel... Is dat niet al heel hoog voor 17 weken?
    Mijn vraag: hoe hoog zit jullie baarmoeder en waar voelen jullie je kindje? Zijn er meer die met 17 weken al zo'n hoge baarmoeder hadden? ik gok op 2 vingers onder mijn navel. Zou ook net aan 3 kunnen zijn.

Liefs, Janneke

2. brin

brin Actief lid

14 apr 2011
    327
    0
    0
    geloof dat mijn baarmoeder boven me navel uitkomt nu maar weet niet precies waar... voel me kleine meid vooral schoppen onderin maar weet dat zij ook meestal met de voetjes naar beneden ligt... is met iedere echo zo (heb er al veel gehad)... en voel haar nog maar goed sinds een week ong dus zou niet weten hoe het is met 17 weken...

3. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    Bij mij was de baarmoeder hetzelfde, zelfs nog iets hoger bij 16 weken. ( Dat was ook iets te hoog) Dus met 17 weken lijkt het me prima.
    Ik voel de baby soms ook bij mn navel nu, maar soms ook heel laag, maar net hoe het ligt.

4. Carlien

Carlien Fanatiek lid

23 feb 2010
    2.133
    1
    36
    Twente
    De vk zei bij mij ook dat mijn baarmoeder 2 vingers onder de navel zit. En dit vondt ze goed. Dit was maandag, dus met 18 weken en het is mijn eerste. Dus kan wel aardig kloppen wat je zegt.

Gr.
    Carlien

5. janneke000

janneke000 Fanatiek lid

29 dec 2010
    1.049
    3
    36
    Dank jullie wel! ik heb geprobeerd het te googlen, maar werd niet veel wijzer! ik mag 2 mei weer naar de vlos en dan zal ik het horen! Bedankt voor jullie reacties en voor de reacties die miss nog komen!
    xxx

6. lisa123

lisa123 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.410
    0
    0
    Bij een eerste kindje zit je baarmoeder op 20 weken rond je navel!

Ik merk nu (bij mijn tweede) zelf dat mijn baarmoeder veel harder groeit en volgens de gynaecoloog ook!
    Rond de 16 weken zat mijn baarmoeder aan mijn navel. Ik ben nu 19 weken zwanger en mijn baarmoeder zit 2-3 vingers boven mijn navel

Deel Deze Pagina