Hoi Dames, Ik ben blij dat onze dochter inmiddels weer vers groente wil eten. Wel heb ik het idee dat de hoeveelheid die ze binnen krijgt minder is dan zo'n potje van 200 gram. Nou kan ik me indenken dat vers iets meer vult maar is het ok als ze zelf aangeeft als ze er genoeg van heeft? Dit is haar schema: ontbijt; fles 200 met soms een broodje erbij tussendoor; fruit met wat drinken lunch; broodje met fles 200 tussendoor; fruit of koekje met wat drinken diner; verse groente en volle yoghurt toe (beide wisselt hoeveel ze eet) voor het slapen gaan een fles van 200ml Ze had een iets afbuigende curve met haar gewicht maar groeit ook wat sneller in de lengte. Is 9 van de 10 keer vrolijk en ontwikkelt zich goed. Alvast bedankt! Groeten,
Hallo, Het is prima om je kindje te laten aangeven wanneer ze genoeg gegeten heeft. Ze haalt ook nog alle benodigde vitamines en mineralen uit de opvolgmelk, ziet er prima uit. Groetjes Eveline
Bedankt voor u reactie.Heb ik meteen nog even een vraag; Sinds gister laat onze dochter de fles bij haar brood staan. Ze maakt er echt een drama van als ik met de fles aan kom. Kan ik deze laten vervallen en iets anders daarvoor in de plaats geven of moet ik aan blijven bieden en alvast beginnen met vitamine D geven?Bedankt weer!
Hallo, Het is prima om die ene fles te laten vervallen en iets anders te drinken te geven. Dan zou je 's morgens en 's avonds de 2 flessen iets groter kunnen maken, 210 ml water met 7 schepjes voeding. Het is dan inderdaad belangrijk om te beginnen met vitamine D. Groetjes Linda