Kari/Karo, ik denk dat je het heel duidelijk verwoord! Het lijkt allemaal zo op elkaar en je maakt je zo snel gek omdat je er zo mee bezig bent...
ik vroeg me gwoon af of je niet heel vaak gewonen signalen gaat zien als ect zwangerschap. ik denk namelijk dat de meesten er de 1e week niks van merken
tja ik denk ook dat we te graag symptonen willen zien en voelen. moet eerlijk zeggen, ook ik denk van alles te voelen. Ben al dagen misselijk en heb oprispingen, maar heb ook een verkoudheid onder de leden. we houden het daar maar even op denk ik ben bang dat ik mezelf voor de gek hou. Zit tenslotte pas in ronde 2. ik reken voorlopig nog helemaal nergens op (zei zij wijs tegen zichzelf )
Helemaal met bovenstaande eens. Je hoopt er zo op, maar daardoor beeld je je van alles in. Tijdens mijn eerste zwangerschap heb ik nergens last van gehad tot week 6, maar nu denk ik ook van alles te voelen... Gek he?
ik ben juist eerder bang dat ik me zorgen maak omdat ik niks voel, dan denk ik zou ik nu niet iets moeten merken? de meeste vrouwen krijgen pijnlijke borsten en dat krijg ik normaal voor de ongi ook, maar nu niet. vandaag (dag 5 na ovu) heb ik wel krampen
De zwangerschapssymptomen ontstaan door het vrijkomen van het HCG hormoon. Dit hormoon wordt pas afgegeven na de innesteling ongeveer 7-10 dagen na de eisprong.
Ik ben nu zwanger maar nooit gedacht dat ik dat zou zijn hoor. Ik had precies zoals altijd voor mijn nod, buikkrampjes pijnlijke borsten en dat was het wel. Tot dat ik 2 dagen overtijd was en mijn man zei (voor het eerst) ga jij eens een test doen, en het was raak! Ik zou als ik jullie was het rustig zover het lukt natuurlijk afwachten, en niet teveel naar je lichaam luisteren,. Ik heb er 16 rondes over gedaan om zwanger te worden en heb iedere maand wel wat anders gevoeld eigelijk. Wens jullie succes Lief Ikke