gogo,ik heb kriebels in mijn buik! Ik heb zo n voorgevoel dat het raak zal zijn maar toch voel ik me nog onzeker,heb gisteren de hele dag het gevoel gehad dat ik mijn regels moest hebben. en mijn rug doet ook al enkel dagen pijn,zeer laag,heb ik ook nog nooit gehad! ik had ook last van draaiingen gisteren en vanmorgen krag ik mijn potje rijstpap niet uit omdat ik al genoeg had! ik zit aan dag 32,wat normaal rond mijn nod moet zijn,maar ik ga zeker nog moete wachten van testen vant tventje,zelf zal ik het wel nog een dag of 2 uithouden maar als ik ze dan niet heb....heb ik zeeeeeeeeeeeer veel hoop! ik zit me al voor te bereiden dat gaat juist zijn maar de onthoocheling zal groot zijn als de regels er plots aankomen! helpen jullie duimen aub? nog een paar daagjes op mijn tanden bijten.
nog altijd geen regels,maar nog niet getest,nog altijd het gevoel dat het raak is,dag 38! morgen een testje wagen! heb gisteren zelfs wat bruinverlies gehad.....spannend!
vanmorgen opgestaan met het ventje en samen een testje gedaan....ik durfde niet te kijken naar de test...maaaaaaaaar hij was POSITIEF! joepiedepoepie. mijn voorgevoel was juist! \/
aan alle niet zwangeren,hou de moed erin,lukken zal het! het is mijn tweede kindje nu. bedankt aan allen die geduimd hebben!
ik ken dat gevoel ik mag over een dag of vijf testen ik heb telkens lichte scheuten in mijn onderbuik die uitstralen naar mijn bovenbeen en mijn onderrug maar zal mezelf zeker weer gek maken met een dode mus