Hallo allemaal, Sinds 1 week zitten mijn wangen helemaal onder de uitslag. Het lijken puistjes maar het is helemaal droog. Het kan niet komen doordat ik gestopt ben met pil....want laatste pil was in november 2007! Wie heeft hier ook last van? Wat kan het zijn? Liefs Deb
ik had een aantal jaar geleden de pil gekregen omdat ik me puistjes vreselijk vond... en het was echt zo goed als weg nu alweer 10maanden gestopt met de pil... en het was te verwachten, maar ik heb weer puistjes echt vrselijk iedereen zegt dat het wel meevalt... nou ik vind het echt niet meevallen maar ja dit is natuurlijk geen antwoord op je vraag, maar die heb ik ook niet haha zoals je zelf al zegt... kan niet door het stoppen komen
Meid als we alles wisten he dan was het zoveel makkelijker. Ik heb ook puisten bij het leven op mijn gezicht maar het kan vanalles zijn. Niet jezelf gek maken en op alles letten he ;P
Ik heb nog nooit last gehad van puisten en het zijn ook niet echt puisten het ziet er wel zo uit maar het is helemaal droog. Echt uitslag! Liefs Deb
Ik denk niet dat iemand je met zekerheid kan zeggen wat het is. ALs je het niet vertrouwd even langs de arts denk ik dan maar.
ik heb ook sinds een week ongeveer een hele erge droge huid en ook van die rare puistjes en pukkels ik ben echt aan het vellen op mijn neus k heb hier normaal gesproken nooit last van? geen idee wat het is ik ga vanavond maar eens een maskertje proberen
Ik heb t tot nu toe alleen op mijn wangen en begint nu een beetje op mijn voorhoofd. Echt heel erg vreemd....hoop dat het een goed voorteken is Liefs Deb
Ik weet nog niet omdat mijn cyclus heel erg verschillend is en niet weet welke ik moet aanhouden: Laatste 3mnd: 1.30 dgn 2.37 gdn 3.vmk Ik heb wel al testen gekocht vandaag...durf niet zo goed. 1.Uitslag in gezicht 2.Pijn in mijn rug 3.Beetje pijnlijke (.)(.) 3.Vlagen misselijk 4.Veel honger 5.Koud 6.Moe, moe en nog eens moe 7.Steekjes in onderbuik Ben ZO benieuwd! Liefs Deb
Doe anders binnen 2 dagen al eens een ovu-test, alhoewel als je tegen dan nog niet ongi bent zou ik direct een zw test doen hoor!
@Debke: ik heb ook van die kleine bultjes, je ziet ze haast niet maar ik voel ze wel, op mijn gezicht, rug en borst. Ook ben ik heeel erg moe, heb ik het steeds koud, heb ik haaruitval en wordt mijn haar snel vet. Ik denk dat het wel wat met hormonen te maken heeft... Hoop voor jou dat het de eerste verschijnselen van een zwangerschap zijn
dit alles klinkt me eigenlijk best bekent in de oren... wat voor zwanger5schaps pillen slikken jullie? misschien heeft t hier iets mee te maken?
Hi! ff een vraagje, jullie hebben het over zwangerschapspillen.. wij proberen ook zwanger te raken en zijn daar ook druk voor aan het klussen maar ik slik momenteel alleen foliumzuur.. moet ik er nog iets anders bij slikken? Groetjes,
IK SLIK OOK DAGRAVIT MAMA EN BABY... ZOU DIT HIERDOOR KUNNEN KOMEN? LIJKT ME RAAR, MAAR DAAROM DE VRAAG WAT JULLIE SLIKKEN (DEZE PILLEN ZITTEN ALLERLEI VITAMINES IN DIE GOED ZIJN VOOR VOOOR, TIJDENS EN NA DE ZW SCHAP... OOK FOLIUMZUUR ZIT HIERIN)
Ik slik etos zwanger worden....heb vanochtend getest. Niet met ochtendurine hihi,was t vergeten. Maar kreeg een licht tweede streepje Mijn mannetje ziet m ook...vind het zo spannend. Vrijdag maar weer testen.. Liefs Deb