Elke dag hoofdpijn

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Roxx79, 14 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roxx79

Roxx79 Lid

2 jul 2011
    49
    0
    0
    #1 Roxx79, 14 jan 2012
    Laatst bewerkt: 14 jan 2012
    Hallo,

Ik ben nu 9+4 wkn en heb sinds 2-3 wkn elke dag flinke hoofdpijn (heb ik normaal gesproken bijna nooit). Soms de hele dag, dan weer een dagdeel...komt niet vanuit m'n nek, echt mn voorhoofd. Ik wil zo min mogelijk medicijnen nemen, dus loop veel met die hoofdpijn. Maar ik ben het wel een beetje zat aan het worden want het beperkt me in de dingen die ik wil doen...hoe vaak mag je paracetamol nemen? Kan het kwaad als je elke dag 1 paracetamol neemt? En komt dit puur door de hormonen? Vast bedankt voor je reactie.

2. Ineke

Ineke Verloskundige

15 dec 2010
    2.663
    0
    0
    Hallo,

Drink je voldoende? In de zwangerschap is het belangrijk om 2liter te drinken per dag. Drink je te weinig kan je hoofdpijn krijgen.
    Je mag 8 paracetamol op een dag in de zwangerschap en als je ze pakt pak er dan meteen 2. Dit kan geen kwaad voor de zwangerschap.

Groetjes Ineke

3. Roxx79

Roxx79 Lid

2 jul 2011
    49
    0
    0
    Ja ik drink voldoende, haal de 2 liter denk ik wel.

Ik wil zo min mogelijk medicijnen nemen. Op zich gaat het met 1 paracetamol wel, dus 2 is niet nodig. Maar kan het geen kwaad als je dat elke dag doet? Ik probeer zo min mogelijk te nemen, maar als het geen kwaad kan dan kan ik daar wat soepeler in zijn.

Vast bedankt.

4. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi

het kan geen kwaad, ook niet als je het een poos dagelijks nodig hebt.

Mirjam

Deel Deze Pagina