Wij zijn al meer dan een jaar bezig. Sinds 4maanden is men cyclus 2dagen korter heel raar maar nu is die al altijd mooi 29dagen, sinds dien ben ik dus terug aan het temperaturen en er weer veel meer mee bezig. Deze maand men ei gehad op dag 15volgens FF en volgens mijn gevoel ook, dus ik dacht oke weer een cyclus van 29dagen. Normaal een paar dagen voor men ei ben ik heel shaggy en beetje depri dat heb ik elke maand, behalve deze maand. daardoor dacht ik al zo van hé, vreemd, ik voel me veel te goed om men nod te krijgen! Dus gisteren nod-dag, ik mega nerveus natuurlijk, en ja geen bloed te bespeuren... Nu nog altijd niet, zou het dan toch eens raak zijn? of maak ik me gewoon zot? Ik heb totaal geen symptomen van zwangerschap, of ja misschien 1: Ik ben normaal nogal geconstipeert, de laatste tijd zo erg dat ik soms maar 1keer in de week ga. Ik gebruik daar nu zo van die vruchten blokjes voor om te laxeren. Ik heb vorige week zondag de laatste gepakt en sinds dinsdag ga ik elke dag heel vlotjes, vandaag zelf beetje diarree... (sorry voor de details) Ik heb ook geen symptomen van komende nod buiten pijnlijke boobs (een beetje). Normaal heb ik wel veel last van puistjes voor men nod en die blijven nu weg, ook nog steeds niet chagrijnig... Ik heb vandaag een zwangerschapstest gekocht, ten vroegste gebruik ik hem morgen vroeg. Maar ik durf niet goed, nu snap ik iedereen hier die niet durft te testen. Ik heb echt schrik dat ik men eigen gek maak! sorry voor heel men verhaal hier maar ik moest het echt even kwijt...
het klinkt wel positief maar je moet testen anders kom je er niet achter. als je over tijd bent kun je zelfs nu testen veel succes
ja t zou zomaar kunnen dat je zwanger bent maar ook dat je cyclus wat slag is om wat voor reden dan ook heb t ook gehad zie me onderschrift en ik ook testen toen ik overtijd was en negatief en toen werd ik alsnog ongi hopelijk heb jij beter nieuws ben benieuwd spannend
Ik wil nu niet testen omdat ik nogal veel water drink gedurende de dag. En nu ga ik direct naar de spinning... Dus morgen vroeg testen... Als men cyclus van slag is zou ik men ei ook later moeten hebben gehad, of kan ik hier in mis zijn? Men ei was de 15edag van men cyclus daar ben ik vrij zeker van, ik voel het en men temperatuur gaf het ook aan... Vandaag heb ik 2keer gedacht dat alle spanning voor niets was, ineens menstruatie krampen, maar na een kwartier waren ze weer over. Regelmatig ook steekjes in men liezen gehad, echt raar... Ik vind het best wel spannend, ik heb al zeker een jaar geen testen gedaan, omdat ik altijd zo goed aanvoelde dat men nod eraan kwam...
Tegenwoordig zeggen ze dat het beter is om niet met je 1e ochtendurine te testen hè? Spannend voor je, hoop op een positieve test!
Klinkt hoopvol! Hier ook 3 dagen overtijd nu! Op een engelse forum heb ik een keer een groepje gespot wat geen vroege testers waren (die zullen vast hun argumenten hebben waarom) heb zelf nu 2x negatief getest waarop ik echt zat te kijken ben je me nu aan het foppen of niet! Vraag me een beetje af hoe snel de HCG verdubbeld vanaf dat je ei dus bevrucht is en in werkelijkheid hoe garant die testen dan zijn! in de eerste weken... Ik zal ook voor jou duimen!
Spannend zeg! Ik ga duimen voor je! Laat je het morgenochtend wel weten??? Is je temperatuur nog steeds hoog?? (positief teken!)
Heb net een test gedaan en zo negatief als het maar kan zijn :x Ik denk dat ik tijdens men middagpauze een spurtje naar het kruidvat ga doen, voor die 2testjes voor 5 Ik heb nu een goedkopere van de apotheek gebruikt... Maar dus nog steeds geen bloed... @ Minime81: Men temp is deze maand echt raar, Heb een dip gehad van 2dagen op 8 en 9 dpo. maar nu is die nog steeds hoog... @ skatje: Waarom eigenlijk beter niet met ochtendurine? Ik dacht dat die altijd geconcentreerder was? @ void: Ik zie dat je in je 2e ronde zit, dan moet je lichaam nog een beetje zoeken om alles in zen ritme te krijgen hé? maar ik ga zeker duimen voor jou!
Weet niet maar dat hoorde ik laatst? Misschien om dat HCG met de dag meer wordt en dat ochtendurine van 'gisteravond tot vanochtend' minder hcg bevat dan middagurine van de nieuwe dag???
Als je overtijd bent dan kan je zowel de ochtend als de avond testen. De apotheek test moe dan wel positief uitslaan bij overtijd. De kv test echt al heel snel positief, soms te snel... Hier al vanaf een paar mlu, maar goed. Ik hoop op een late innesteling voor je, waardoor je wat later positief test.
Net terug van het kruidvat met men testjes, ik ga direct weer werken, en dan van de avond ga ik nog een testje doen... Langs de ene kan hoop ik dat men menstruaties gewoon doorkomen die onzekerheid is echt niet leuk. Gelukkig is het lekker druk op het werk, dan kan ik er niet over zitten piekeren...
Balen hier ook, ben sinds vanmiddag wat helder rood bloed verloren =( inleg kruisje is wel weer genoeg ! Maar 't enige wat af te raden is met testen is meer dan normaal gaan drinken om je plasje op te wekken dan verdun je het hcg in je plas maar als je normaal drinkt en gewoon test wanneer je moet plassen (zal denk ook voor ovulatie sticks gelden). Vraag mezelf altijd af als ongi laat is of het ook licht aan de kleur ik heb altijd hele waterige doorzichtige plasjes en dat was nu niet! Maar toch negatief en nu bloed Hopelijk is het de volgende ronde ons wel gegund x
Vandaag derde test gedaan (afgelopen zaterdag en maandag negatief) En vandaag een licht streepje! Ik ben nu precies een week overtijd. Wees geduldig. Ik vond t ook lastig tot 2 van mijn vriendinnen zeiden dat het niets zei als je te vroeg test.
Ik baal eigenlijk wel serieus, door ons werk, en vooral men vriend zijn shiften klussen wij meestal alleen in het weekend, men volgende eisprong zal midden in de week vallen denk ik, dus ik weet al dat ik op dan niet moet hopen... En hopelijk zijn men cyclussen niet weer 29dagen want dan zal ik weer een paar maand moeten wachten voor een eisprong in het weekend te hebben... Soms ben ik wel jaloers op iedereen dat een vriend of man heeft die 's avonds gewoon gezellig thuis is, en die mee gaat slapen... Wij gaan meestal maar 1keer per week samen slapen... Dat heb je nu eenmaal met iemand dat in shiften werkt. Ik wens iedereen dat ook aan het proberen is nog veel succes, en iedereen die al zwanger is proficiat
Oh, maak je geen zorgen.. Die man van mij komt 9/10 gelijk met mij naar bed of andersom maar dat wil niet zeggen dat we elke dag klussen ofzo soms vallen we gewoon 3 of 4 nachten achter elkaar gelijk inslaap hij werkt onregelmatig en slaapt niet al te fijntjes. En ik werk nu sinds vorige week weekenden haha =) Je bent niet de enige! En zaad moet reizen naar de eileider om het eitje te bevruchten en overleeft een paar dagen ect ect ect! Maak je niet te veel druk! Gewoon genieten!