Goedemorgen verloskundigen Ik ben nu volgens mij 5,5 week zwanger.en toch wel een beetje verdrietig. Toen ik gister naar het toilet ging zag ik bij het afvegen een beetje bloed.vanacht is het ietsje meer geworden.en ook in mijn plas zag ik een beetje bloed.het is mijn allereerste zwangerschap dus ik vraag me af of dit kwaad kan en dat het een miskraam kan zijn of moet je dat wel merken.heb verder geen buikpijn of zo. Groetjes Pascalle
Goedemorgen Sorry voor mijn vraag weer boven aan maar heb nog geen Antwoord gehad.en maak me zorgen. Goedemorgen verloskundigen Ik ben nu volgens mij 5,5 week zwanger.en toch wel een beetje verdrietig. Toen ik gister naar het toilet ging zag ik bij het afvegen een beetje bloed.vanacht is het ietsje meer geworden.en ook in mijn plas zag ik een beetje bloed.het is mijn allereerste zwangerschap dus ik vraag me af of dit kwaad kan en dat het een miskraam kan zijn of moet je dat wel merken.heb verder geen buikpijn of zo. Groetjes Pascalle
Hallo, Ik begrijp dat je ongerust bent. Je kan altijd een beetje bloed verliezen aan het begin van de zwangerschap. Soms komt het af van je baarmoedermond, omdat daar een klein bloedvaatje gesprongen is. Daarnaast kan het ook komen van het groeien van het kindje in het baarmoederslijmvlies. Als dit de oorzaak is kan het geen kwaad. Helaas kan het ook een eerste teken zijn dat het niet goed is. Vaak als het bloedverlies toeneemt, je stolseltjes gaat verliezen en buikpijn krijgt, kan dit duiden op een miskraam. Sterkte toegewenst en ik hoop echt voor je dat het goed blijft gaan. Groetjes Monique