Onzeker

Discussion in 'Zwanger worden' started by r0my, Mar 13, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. r0my

r0my Actief lid

May 17, 2012
    307
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi dames,
    Ik ben sinds juni 2012 gestopt met de pil en tot nu toe erg uitlopende cyclussen gehad, waarvan mijn laatste cyclus 35 dagen..
    Ben nu weer 1 dag overtijd en merkte al vanaf 26-2 mijn borsten heel zwaar aanvoelen en gezwollen zijn.
    Als ik uitga van mijn gemiddelde ben ik al ongeveer 5 dagen overtijd maar als ik uitga van mijn langste cyclus is dit pas 1 dag.
    Ook ben ik met vlagen heel duizelig opeens, echt het gevoel alsof de grond onder me wegzakt echt heel naar, dit heb ik overigens ook nooit.
    Deze 2 dingen samen qua klachten die ik heb, waar ik overigens nooit last van heb maakt mij onzeker. Ik heb ook precies geklust rond mijn eisprong als ik woman log mag geloven en vruchtbare dagen.nl
    Afgelopen maandag getest, wel met middag urine en dit was negatief.
    Heb vannacht ook zo raar gedroomd dat ik echt met een positieve test in mijn handen stond, leek allemaal zo echt, pfff wat kan een vrouw zichzelf gek maken.

Heb nu afgesproken te wachten tot vrijdag/zaterdag en dan een nieuwe test met ochtendurine.
    Het lijkt mij stug dat ik dit nu nog heb van het ontpillen en dat het daarom zo lang duurt, wat denken jullie?

Dit is de test van afgelopen maandag kv2v5.
    CAM00273.jpg

2. Esther15

Esther15 VIP lid

Apr 20, 2006
    7,918
    7
    38
    thuis
    Op deze test zie ik zo snel niks, maar het kan zijn dat dat aan mij ligt of dat je gewoon wat aan de vroege kant was.

Succes

3. r0my

r0my Actief lid

May 17, 2012
    307
    0
    0
    Zuid-Holland
    Dankje Esther, ja heb echt geen idee, als ik uitga van mijn langste cyclus had ik vandaag ongesteld moeten worden dus 3 dagen te voor "verwachte" NOD getest maar mijn gemiddelde cyclus is weer 35 dagen, vind het zelf ook nogal verwarrend.
    Heb totaal niet het gevoel dat ik ongesteld moet worden, heb ook ongeveer week / 1,5 week na ovulatie opeens een bruine grote afscheidingsvlek gehad (vies praatje), ook nooit eerder gehad :(
    Dit, en nog eens de 2 bovengenoemde klachten die ik overigens ook nog nooit heb gehad vind ik wel vreemd maarja, wacht het maar rustig (grrr) af.. :)

4. mol

mol Fanatiek lid

Feb 14, 2013
    1,860
    0
    36
    Female
    verpleegster(nu op ziekteverlof)
    belgie

dat rustig afwachten dat herken ik wel grrrrr.....;)

Share This Page