hoi hoi , ik had als het goed is 07 maart me eisprong , nu vraag ik me af waarneer je op zn vroegst kan testen heb de kruidvat test in huis gehaald maar begin een beetje te denken dat het gelukt is omdat ik sinds 3 dagen erge hoofdpijn heb en een rommelnd gevoel in me buik en al die andere kleine dingen dus houdt me lijf me voor de gek of niet wie kan me helpen
Het beste is om te wachten tot 14 dagen na je eisprong, maar als je echt niet kunt wachten kun je het ook 2 dagen vervroegen. Daar zit natuurlijk wel het risico aan dat je misschien te vroeg test of dat je op je nod evengoed ongi wordt, dus dat het erg vroeg al is fout gegaan. Succes.
normaal gesproken is het het beste om te testen op de dag dat je normaal gesproken ongesteld word. das het meest betrouwbaar... echter zijn er veel vrouwen die al eerder positief kunnen testen ( bv 2 dagen eerder)... succces
he ja zoiets las ik ook al baal dr echt van dat je gewoon zo lang moet wachten tot je eindelijk mag testen
Ik heb op tien dpo al positief getest, maar wat andere dames al zeggen. Het kan zijn dat je alsnog ongesteld wordt. Het betrouwbaarste is wel op nod. Succes!