Vorige maand een vroege miskraam. En paar weken geleden vonden veel leden dat de ovulatietesten niet hun piek hebben bereikt. Wat ervoor zorgde dat ik de hoop op gaf. Nou toch wel zwanger 😍😍😍😍
Uhm..volgens mij liep die discussie heel anders tussen jou en een aantal meiden Maar goed dat het allemaal anders is gelopen en dat je weer zwanger bent! Gefeliciteerd!
Die discussie liep over day het volgens hun niet mijn eisprong was. terwijl de huisarts vertelde dat de test zijn piek had bereikt. Volgens de meiden hier was ie niet positief en moest ie donkerder worden. terwijl hij na die test alleen witter werd.
Fijn dat je een huisarts hebt die het beter denkt te weten dan degene die de testen maakt(zie gebruiksaanwijzing) Jou test was idd hartstikke negatief toen,dus jou eisprong is later geweest dan je denkt.Dit zeg ik,zodat je je straks bij een echo geen zorgen hoeft te maken als je een aantal dagen terug gezet gaat worden.Voor na nod is je test ook wel licht...ik denk dus echt dat je minder ver bent dan je denkt.Vandaar dat ik reageer...ik zou het vervelend vinden als je straks teruggezet wordt,en je daar onzeker van wordt. Voor nu ziet het er prima uit.Ik hoop dat hij mooi oploopt.Ik zal duimen.
Mijn ovulatietesten werden ook nooit donkerder of net zo donker als de comtrole streep. Toch had ik dan mn piek wel bereikt. Dus kan wel degelijk. En gefeliciteerd met je zwangerschap. Hopelijk gaat als nu goed en kun je er lekker van genieten
Ik zag je laatste kv2v5 test in een ander topic...dat ziet er niet zo goed uit. Ik hoop dat het goed gaat,maar eerlijk gezegd denk ik het niet.De kV is veel gevoeliger dan de actiontest,en zou dus zeker 2 dagen later wel duidelijk moeten zijn. Je zit in ieder geval nog lang niet op 4 weken en 3 dagen. Ik ga voor je duimen,maar probeer ook realistisch te zijn. Een andere mogelijkheid,die niet helemaal uit te sluiten is,gezien je geen positieve ovulatietest hebt gehad,is dat je testen op een eisprong hebben gereageerd.Zeker na een vroege miskraam heeft lang niet iedereen weer meteen een regelmatige cyclus.
Hier wil ik wel even op reageren dat ik ook NOOIT een ovulatietest van kruidvat gehad heb, waarbij de testlijn donkerder was dan de controlelijn. Nooit. Toch kreeg ik een eisprong (vastgesteld via echo...) en ben ik nu zwanger. Die bijdehande opmerking over de huisarts en fabrikanten, hoeft nier. Niet elk lichaam werkt 'volgens de boekjes'. Moest ik me enkel baseren op ovulatietesten, zag het er niet goed uit voor me
En hoe kan jij hier zo zeker van zijn? omdat jij negatieve ervaringen hebt wil dat niet zeggen dat dit bij een ander ook gebeurt .. Wat positiever en blijer voor haar zijn mag ook.. Deze test die ze hier laat zien, ziet er gewoon positief uit dus ik zeg ook, gefeliciteerd meis!!
Dankjewel. Heel lief van je. Het klopt dat in gisteren een lichte test had van kv. Heb de verloskundige hierover gesproken. Die beweert dat als dit een slecht teken zou zijn ik al gebloed zou hebben. Volgens haar loopt een test pas af na een miskraam. Dus afwachten
Zo ga je lekker? Ik zeg niet dat ik iets zeker weet...misschien eerst goed lezen en dan reageren En nee,iets wat er niet positief uitziet ga ik niet blij en positief praten.Ik denk dat ze meer heeft aan een realistisch antwoord,dan aan iets wat ze graag wil horen.
Een aflopende test betekent helaas meestal niet veel goeds...ik blijf voor je duimen. Had je vanmorgen nog getest?
Het kan ook nog liggen aan hoeveel je hebt gedronken. Zo waren mijn testen in de middag donkerder dan in de ochtend, omdat ik in de avond meer drink dan overdag. En misschien ben je daarbij een paar dagen minder ver, dus dan kan het nog weleens schommelen.