hey nou zou t zover zijn ? had vanmiddag zw testen gekocht maar wilde die pas morgen vroeg gebruiken . mijn vriend wilde t persee nu . dus ik zei ik pak wel een ovu test want heb hier op de site gezien dat sommige meiden daar ook mee testen . ik kan er natuurlijk nog niet van uitgaan maar een ovu test kan nooit zo posi zijn als je geen eisprong hebt dusssss heb een foto in me album gezet. KIJKEN JULLIE EVEN ! zag trouwens ook witte vlokjes in me urine ! Edit moderator: verplaatst naar Zwanger worden -> Ovulatie en zwangerschapstesten
Hoi Lisa, misschien zit niet iedereen op scherp achter de computer en moet je even geduld hebben Ik vind hem wel positief, en ik hoop dat het een goed voorteken is, zal voor je duimen! Enneh, als ik nu zo'n test zou hebben, zou ik ook een zwangerschapstest doen hoor! Succes!
hellaas hoef ik nu niet meer te plassen . morgenvroeg doe ik een test. miss nog iemand met ervaring die een posi ovu test had en een posi zw test?
Ik denk dat je hem beter even bij zwanger worden en ovulatie en zwangerschapstesten kunt plaatsen meid.
jah ok maar hier zitten mensen die zwanger zijn en dacht miss heeft iemand hier dat ook zo gedaan vandaar !