Goedemorgen Dames, Ik heb even een vraagje aan jullie.... Vanaf wanneer zou je een zwangerschapstest uit kunnen voeren? Ik moest namelijk Donderdag de 19e ongi worden en ben het tot op heden nog niet geworden..... Ik heb mezelf nu een ''deadline'' gesteld (voor zover ik dat vol denk te houden) dat als ik Vrijdag nog niet ongi ben, ik een test ga halen en ga kijken of ik zwanger ben...Want dan ben ik 1 week over tijd en heb ik zoiets van nu kan het wel... Of zeggen jullie van het kan nu ook eventueel al.... Ik ben ''bang'' dat als ik te snel een test doe, en die negatief is, dat dat komt omdat ik dan te vroeg heb getest...Dus vandaar mijn vraag... Oooohw vind het echt wel spannend...Want mijn buik rommelt wel de hele tijd maar er komt (gelukkig) maar geen ongesteldheid... Daarbij ben ik soms ook wel met vlagen misselijk en heb de laatste dagen dat ik ook best moe ben...Hoewel dat nu op zich wel mee val maar vorige week was het echt erg...Kon zo in slaap vallen op het werk... Ik hoop dat jullie mij een beetje kunnen helpen want dit is volkomen nieuw voor mij.... Alvast bedankt!!!
Hoi hoi ik zou testen want je bent al een paar dagen over tijd toch? Knap van je dat je kan wachten Bij 1 dag over tijd had ik al getest,waarschijnlijk er voor al Succes en hopelijk zie je 2 vette strepen Liefs X S
goedmorgen sweetmiekie, lastig he, dat testen. Opzich zou je natuurlijk al kunnen testen, want dan ben je nu 4/5 dagen overtijd. Ik ben nu 3 dagen overtijd, en heb een beetje dezelfde kwaaltjes al jij, maar heb toch echt t idee dat ik niet zwanger ben. heb gisteravond een test gedaan,en die was negatief. Het liefst had ik er vannochtend weer een gedaan met ochtendurine,maar heb me ingehouden. Ik snap je gevoel, om nog even niet te testen,je weet niet hoeveel hcg er eventueel in je urine zit. ga op je gevoel af...zou ik zeggen. Wil je testen....doe het gewoon, en wil je wachten...dan wacht je. Ik wens je heel veel sterkte, ken het vervelende gevoel. Liefs Vita
Als eerste bedankt voor jullie reacties.... Begin nu alleen een beetje meer te twijfelen over dat testen....Moet ik wel wachten tot Vrijdag Ben bang dat ik de nieuwsgierigheid niet kan bedwingen en toch eerder een test ga halen... Blijkt wel dat ik nu best al wel een test zou kunnen doen....Aangezien ik vandaag 4 dagen overtijd ben...Dus wie weet toch eerder dan Vrijdag En wat raden jullie dan aan? 's morgensvroeg testen of in de avond...Want volgens mij kan het beiden ofniet? Wat zou het beste zijn? En hoeveel tests zou ik kopen..Want heb ook al berichtjes voorbij zien komen waarbij de 1e test negatief is en de 2e positief.... Zal ik er gewoon 2 gaan halen? Ohw lijk wel een klein kind...Vind het ook allemaal zo spannend...
Je zou ook vanmiddag kunnen testen aangezien je al zover overtijd bent! Het beste is altijd s morgens dus het ligt eraan wat jij wilt eigenlijk. Ik zou bij de kruidvat de 2 testen voor 5 euro halen en testen, dan heb je zekerheid!!!!
Vanmiddag gaat helaas niet lukken....Ik moet werken tot half 6.... En in het dorp waar ik woon hebben ze geen kruidvat..Wel een Dio....Dus misschien dan toch vandaag na het werk ff snel langs de dio en er 2 kopen.... En anders toch maar wachten tot Vrijdag want dan ben ik vrij en zou ik wel eventueel bij het Kruidvat 2 testjes kunnen halen... Maar denk nu niet dat ik dat ga redden...Wachten tot Vrijdag Ik hou jullie op de hoogte...
nou succes meid en laat het weten!!!!! Ik ga waarschijnlijk zaterdag testen, ik heb hier al die van de kruidvat in huis liggen....
Jah dank je wel.... En ik zal het zeker laten weten... Had allen nu net zo in mn hoofd om na het werk vandaag een test te gaan halen, sms ik net m'n vriend met hoe ik me voel en wat hij ervan vind als ik vandaag een test zou gaan halen, zegt ie dat ik misschien beter nog 1 a 2 dagen kan wachten daarmee...Want wie weet zijn die buikkrampen wel een voorteken van ongesteld worden.... Maar daar zit ik helemaal niet op te wachten....Nu zit ik te denken om toch een test te gaan halen vandaag vanuit mijn werk en dan morgenochtend toch stiekum een test te doen Hij moet morgen toch al vroeg werken dus dan ben ik alleen thuis... Maar zal ik dat wel doen, of zeggen jullie van het is leuker als je het doet samen met je partner... Misschien wel leuk om het stiekum te doen morgenvroeg en als het zo is, hem morgenavond ermee te verrassen als ik thuis kom...
@sweetmiekie, Ja is inderdaad een leuk idee om hem ermee te verrassen, als het raak is dan kun je hem een klein babykadootje schenken (heb ik zelf bij de eerste gedaan, hem een slabbetje geschonken en erna de test laten zien, hi,hi...) Ik ga nu, als ik zwanger ben van de 2e, hem ook weer een kadootje schenken en alleen testen. Succes, hopenlijk is het raak bij je...... Spannend!!!
Hallo, Ik heb even een vraag. Ik ben 14 november ongesteld geweest, duurde maar 1,5 dag. Toen was het weer over. We gaan dus nu de derde ronde in. Maar ik heb nu sinds een paar dagen last van ongiklachten maar ben niet ongi. Test op 14 nov s'ochtends gedaan, niet zwanger. 2 uur later ongi, maar ik had toen geen klachten. Kennt iemand dit? Wij zijn voor het eerst bezig om zwanger te worden, vandaar ook mijn vraag. Alles is behoorlijk nieuw voor mij. Cyclus is wel tot nu toe regelmatig: 32 dagen. Ik snap er niet meer van .
Denk ook dat ik dat ga doen Kijk het is misschien leuk om het samen te doen....Maar het is net zo leuk om hem te verrassen mocht het zover zijn... Nu hoop ik, dat als het zover is, dat ik mijn mond kan houden tot Vrijdag...Want dan ga ik Vrijdag een klein babykadootje halen en het hem dan Vrijdagavond als ie thuis komt van zijn werk geven...Ohw ik zie het al helemaal zitten... Maar eerst maar eens die test afwachten..Denk dat ik hem morgen wel ga doen...Echt spannend inderdaad...Ik hoop het zo.... Jullie horen het wel zodra ik hem heb gedaan
haay zo erg spannend meid!!!!ik zou zeker testen,,want je zit al ver na je nod8) veel succes en ik lees het wel van je !! xxx
Ben heel benieuwd SweetMiekie!! Testen is echt superspannend (heb er zelf nog maar eentje gedaan (vorige maand) en toen ben ik echt om de minuut naar die test gelopen of er al wat te zien was...maar helaas haha). En Cindy: we kunnen tegelijk testen zie ik! Ik heb 2 december m'n Nod, dus in-prin-ci-pe zou ik zaterdag al een testje er tegen aan kunnen gooien.....goh twijfel twijfel hihi
@Doosje waarom kun je dan al in principe op zaterdag testen.. Ik wacht gewoon af tot aan mijn nod en die is zaterdag en mischien nog wel een paar daagjes extra...als ik geduld kan opbrengen haha
Nou...4 dagen voor je Nod kan je al testen toch? Volgens mij hou ik het niet vol om tot m'n Nod te wachten... Jij wel Cindy?
ik wel hoor!!! ik heb ook gewone testen van het kruidvat en die zijn niet om 4 dagen voor je nod al te testen hier heb je speciale testen voor namelijk..
haha bikkel! vind ik wel knap hoor...ik ben een redelijk ongeduldig mensje.. Maar idd ik moet dan wel zo'n speciale test hebben. Lees wel veel positieve reacties op de KV-testen, weet ik i.i.g. wat ik moet hebben als ik toch later ga testen Alvast heel veel succes en ik hoop dat je de uitslag nog laat weten op het forum!
zeker laat ik het weten!!! kruidvat heb ik ook de eerste keer toen ik zwanger ben geworden gebruikt! Ze zijn niet zo duur en gevoelig dus ja... Laat jij ook iets weten dan?!