Nou dames, heb vanmorgen mijn stoute schoenen aangetrokken en de test gedaan.... Vandaag ben ik 5 dagen overtijd en ik kon me gisteren niet bedwingen en heb na mijn werk 2 tests gehaald van Predictor...Geen idee of die goed zijn, op het doosje staat in ieder geval dat ie voor 99% betrouwbaar is dus daar gaan we dan maar vanuit.... Nou vanmorgen toen mijn vriend naar zijn werk ging rond half 6 kon ik niet meer goed in slaap komen... Dus net iets voor 6 uur, hup het bed uit en dan toch maar proberen vandaag...God wat was ik zenuwachtig en opgewonden niet normaal.... Test gedaan, 5 minuutjes gewacht en toen snel gekeken of ie positief zou zijn of niet... Maar helaas, een flinke domper...Er stond geen streepje in het ''t'' schermpje Nu heb ik hier wel eens gelezen dat de 1e test negatief was en de 2e en of 3e wel positief dus mijn kansen zijn nog niet helemaal verkeken heb ik zo het idee.... Want ik ben nog steeds niet ongi geworden en heb ook nog niet echt buikpijn gehad waaruit ik kan afleiden dat het eraan zit te komen...Echt vaag...Maar gister was mijn buik wel de hele dag van slag...Hij heeft echt de hele dag zitten rommelen... Mijn vriend dacht dat dat het teken was dat de ongi eraan kwam, dus ik kwam gister thuis....En? vroeg hij....Ik zei nee nog niks...Toen moest ie wel even lachen want hij hoopt ook dat ik zwanger ben want hij wil ook dolgraag een kleine... Maja het is nu dus nog even afwachten van hoe of wat... Heb nog 1 test in huis liggen..Hoop dat ik kan wachten tot het weekend...Want denk dat ik nu niet eerder dan van het weekend ga testen...Mits ik nog niet ongi ben geworden... Ik houd jullie als vanzelfsprekend op de hoogte....
Hoi Sweetmieke, wat jammer dat de test vooralsnog negatief is joh!Geef de moed inderdaad nog niet op, maar hou ook rekening met je lichaam, en dat die hele rare dingen kan doen. Ik ben inmiddels ook 4 dgen overtijd, sta net behoorlijk misselijk op,moe,last van vanalles,maar heb nog steeds t idee, niet zwanger te zijn. IK hoop voor ons beiden dat het anders is! Hoe was jouw cyclus hiervoor? Die wa sgoed he? Nooit onregelmatig geweest?
Hey Vita, Bedankt voor je reactie... Ik ga zeker weten de moed niet opgeven...We zijn tenslotte pas bezig met het proberen zwanger te worden...Ben net 2 maanden gestopt dus als ik nu mijn hoofd al zou laten hangen is dat wel erg snel... Mijn vorige en 1e menstruatie sinds ik gestopt ben met de pil was erg stipt...Als je zou uitgaan van 28 dagen, zou ik de 22e ongi moeten worden..en dat werd ik toen dus ook...En voor zover ik me kan herinneren was ik, voordat ik met de pil begon, ook gewoon regelmatig ongi...Maja je weet het nu niet he...Net wat je zelf ook al aangaf, je lichaam kan raar reageren en je flink voor de gek houden... Hoop ook voor ons beide en de rest die nog in spanning zit af te wachten dat het raak is....Voor nu kunnen we niks anders doen dan wachten.... In welke ronde zit jij nu eigenlijk? 3?
Ik teste bij de eerste pas positief bij 8 dagen overtijd. (Moet er wel bij zeggen dat ik getest heb bij 2 dagen overtijd, negatief, en ben er toen vanuit gegaan dat ik niet zwanger was. Toen ik na 8 dagen nog steeds niet ongesteld was heb ik een test gedaan onder het mom van 'ben ik nu niet zwanger maak ik een afspraak bij de dokter') En toen: Zwanger Vervelend he, die onzekerheid. Ik zou het als ik jou was toch morgen nog eens proberen.
Dat kan je wel zeggen jah dat dat vervelend is.. Helemaal als je het zo graag wilt... Maja mocht het nu niet zo zijn, dan gaan we gewoon vrolijk verder naar de volgende ronde... We zijn tenslotte net begonnen Maar denk dat ik morgen nog niet ga testen...Vind ik voor mij gevoel een beetje snel...Heb zoiets van als ik het vandaag niet ben, dan zal ik het morgen ook nog wel niet zijn...Rare gedachte misschien maar dat is mijn gevoel... Kijk wel of ik Vrijdag morgen er weer 1 doe...Misschien wel als ik nog niet ongi ben geworden Want het maakt toch niet uit of je het in de morgen.middag of avond test? Want dat zit misschien ook in mn hoofd, maar ik heb het idee dat je beter in de ochtend kan testen..Of is dat onzin?
He hoi, ja ze zeggen dat ochtendurine uiteindelijk het beste is,omdat het hcg dan hoger is,maar als je overtijd bent,en het hcg zit in je urine, dan zou t alrijd moeten kunnen. Maar ja, stel dat je minder hcg aanmaakt, dan is 's ochtends misschien weer beter. dit is voor ons ronde 3 ja. Nu nog steeds geen ongi, 2x getest en nega, denk echt dat t niets is,maar weet t eigenlijk niet. ben de hele ochtend al misselijk en vanaf vanmorgen zn mn borsten ook wat groter. IK durf er niet op te hopen,omdat ik weet hoe erg mn lichaam em voor de gek kan houden...
Als ik jou was, zou ik het ook nog even afwachten, en misschien in t weekend testen ofzo? Ik denk dat ik dat ook ga doen, mocht het nog niet doorgebroken zijn dan. Als t niet raak is, geeft t niet,maar dan wel graag snel mn ongi, zodat j weer door kan gaan he. wel goed om et horen trouwens van anderen, dat ze zo laat nog positief testen, dat geeft hoop!!!!!!
Nou ik denk dat ik deze ronde niet meer hoef te testen Kom net van de wc af en heb al wat ligt bloedverlies geconstateerd.... Nu ff afwachten of het goed door gaat zetten...Maar dat zal met mijn ''geluk'' wel.... Echt apart...De eerste keer was ik keurig op tijd....28 dagen...En nu zit ik gewoon op 33 dagen... Nu heb ik een vraagje hierover...Wat moet ik nu aanhouden om mijn NOD voor volgende maand te bepalen? Die 28 dagen of deze 33?
Voor ons wordt het nu zeker op naar de volgende ronde... Want ik ben zo ongesteld als het maar zijn kan.... Bah....Maja hopen dat het snel over is...Kunnen we tenminste weer verder
He bha, sweetmieke, jammer joh!Maar wat je zegt;, op naar de volgende ronde, en wie weet een mooi kerstcadeautje!!!succes,liefs Vita