Mijn man en ik gaan voor een kindje.!! De eerste ronde Nou zou ik graag willen discussieren over het volgende. Uit onderzoek blijkt, dat mannen die veel hun mobieltje in hun broekzak dragen, dat dit slecht zou kunnen zijn voor de kwaliteit van de spermacellen. Ik geloof dat daar zeker een kern van waarheid in zit. Ik heb aan mijn man gevraagd of hij zijn mobieltje niet meer in zijn broekzak wil dragen. Natuurlijk vergeet hij dit telkens. Was een gewoonte natuurlijk. Ben ik nou overdreven bezig? Of gewoon voorzichtig en realistisch?
Ik vind het persoonlijk allemaal een beetje overdreven, er wordt soms wel erg doorgeslagen met wat er allemaal wel of niet goed is. Geloof in ieder geval niet dat het dragen van een mobieltje in zijn broekzak ertoe kan leiden dat jij niet zwanger wordt ofzo.
Ik vind het eigenlijk behoorlijk overdreven.. Er zal vast een stukje waarheid in zitten, maar die gsm schakelt echt niet alle spermacellen uit denk ik zo.
Als ik dat tegen mijn vriend zou zeggen denk ik dat hij me vierkant uitlacht Maar ik ga het eens proberen zo voor de grap! Hahaha! Ik vind het ook allemaal een beetje overdreven worden, het zal misschien wel waar kunnen zijn maar zie het niet als iets dat je zwangerschap tegenhoudt.
Maar waarom het risico nemen denk ik dan zo. Stel nou dat het wel degelijk zo kan zijn, dat het schadelijk is. Kan je het beter voor zijn toch.
nou zeg dan ook maar dat ie geen strakke onderbroeken meer mag dragen, niet meer mag drinken, roken, vet eten, warme baden mag nemen, de sauna mag ie niet meer in, hij moet voldoende slapen, op tijd naar bed, om de twee dagen klaarkomen en zo kan ik nog wel even doorgaan. meid. relax en ga gewoon eens lekker onbevangen aan de gang!
Dat bedoel ik, die arme mannen moeten al zoveel Als ik dan nog eens zeg van wil je voortaan niet je mobieltje in je zak doen, dan lacht ie me echt vierkant uit. &gelijk heeft ie
Ik ben het met plurke eens. Als je gewoon onbevangen aan de gang gaat komt het vast ook wel goed. Mijn vriend heeft altijd zijn mobiel in zijn zak, heeft een strakke broek aan en drinkt ook wel eens. Ik was in Augustus gestopt met de pil en September was ik zwanger.
Haha heb ik net ook gedaan, maar die van mij zei gelijk: "is goed". Voor de rest ben ik het wel met plurkie eens.
Dat is fijn nathalie, dat je zo snel zwanger bent geworden! Maar er zijn zat voorbeelden van vrouwen bij wie het allemaal langer of zelfs veel langer duurt.. Dan moet je toch ook echt even om je heen gaan kijken waar dat aan zou kunnen liggen. Uitsluiten van risicos iniedergeval.. Vandaar deze topic.
AMEN! Inderdaad, gewoon lekker gaan klussen, komt wel goed en je vooral niet gek laten maken door allerlei van die onderzoekjes enzo! Ik denk dat spastisch ermee omgaan je minder ver brengt dan een mobieltje in de zak.
Het was ook niet lullig bedoeld van mij hoor..........mijn uitspraak is natuurlijk niet zo slim omdat er mensen zijn die het moeilijker hebben. Maar ik vind wel dat de mens zich tegenwoordig wel snel gek laat maken
meid geloof me. het zegt allemaal vrij weinig. ik was van de eerste in 2x zwanger. en nu duurt het al 9 maanden. mijn vriend rookt niet, drinkt nooit, gaat nooit naar de sauna en heeft zijn mobiel altijd in zijn zak. maar dat had hij bij de eerste ook dus ja echt geloof ons... maar goed als jij er een beter gevoel bij hebt. moet je het gewoon doen. alleen zeggen wij ermee dat als je op die manier moet gaan leven je beter in je nakie op bed kan blijven liggen want dan is er niks niet goed.
Mn man heeft ook altijd zn mobiel in zijn broekzak, ik was in januari gestopt met de pil 1 x ongesteld en toen zwanger helaas met 8 weken een miskraam 22-4 daarna op 22-5 weer positieve test. Ik denk dat het weinig invloed heeft. Wij waren er trouwens wel echt elke dag mee bezig dus ben het niet altijd eens met mensen die zeggen gewoon niet teveel mee bezig zijn dat kan toch nooit...?
Mij lijkt t een beetje over the top allemaal... Ik snap best dat je dingen ''goed'' wilt doen maar je moet ook nog gewoon kunnen leven vind ik dan.. De eerste zwangerschap was ik 1x ongesteld en toen raak, en nu zijn wel al 9mnd aan t klussen en nog niks, en we doen echt niks anders dan voorheen..
Hier heb ik een vent die niet 1 maar 2 mobieltjes in zijn broekzakken draagt, 1 prive, 1 van de zaak. En toen we in het ziekenhuis onderzoeken moesten laten doen, bleek dat hij superzaad had. Dus zou er niet te zwaar aan tillen. (Hier trouwens toch niet snel zwanger geraakt, heb pcos.)
uhhh ja moet plurkie wel gelijk geven als ik eerlijk ben. Dan moet je man verder veel broccoli eten, zelf ook foliumzuur slikken, niet in de whirlpool als ie een avond gaat relaxen.... dus ja ik zeg ook: eerst maar eens gewoon normaal gezond aan de slag voor die beeb, succes!
Als ik heel eerlijjk ben vind ik dit wel heeeeel erg overdreven. Als ze hun mobiel al niet meer in de zak mogen hebben.. Wat mogen ze dan nog wel?!
ik heb dit al eens eerder ter sprake gehad met me man... sindsdien doet hij hem in zijn borstzakje... persoonlijk verder wel overdreven hoor, maar las het hardop en meneer zei het zelf al... dus vandaar