Eerste ronde met ovulatietesten

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door zawji, 5 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zawji

zawji Lid

5 dec 2011
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo

het is mijn eertste ronde met sensitest en ik test al van dag 6 van mijn cyclus en er is elke dag een vaag streepje te zien .. nu zit ik op dag 12 en nog steed geen donkere streepje :( wat nu ? moet ik gewoon verder blijven testen ? of moet ik twee keer beginnen testen per dag ?

help :( wil echt weten of ik een eisprong heb ! ik heb even de prikpil gehad en ben bang dat ik lang geen eisprong zal hebben !

2. nathalie73

nathalie73 Actief lid

16 jul 2009
    108
    0
    0
    NULL
    NULL
    gewoon verder blijven testen en idd: plak ze op, zet de cd (cyclus dag) erbij en zo kun je straks zien wat'donker' is en wat licht is ;

3. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    gewoon rustig door testen. Zeker na de pil kan je cyclus even tijdig nodig hebben om weer op gang te komen en daardoor een laat ei.

Elke dag op ongeveer zelfde tijdstip testen en dan komt het vast en zeker goed. Dag 12 is ook nog erg vroeg he.

4. moonymuppet

moonymuppet Niet meer actief

dag 12 is inderdaad nog aan de vroege kant maar ik zou ook 2 keer per dag testen. ik test 's morgens tegen 10:00/11:00 uur en meestal in de middag tegen 15:00/16:00. Ook omdat het bij mij vaak zo is dat ik 's morgens dik positief test en dat ie 's middags lichter is kan ik zo mijn ei niet missen

5. zawji

zawji Lid

5 dec 2011
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    merci dames

vandaag ook getest aan weer een vaag streepje :( goh en ik zit aan dag 13 !! ik ga dan gewoon verder blijven testen ?
    ik teste eerst elke dag om 15 u 30 maar de laatste dagen test ik om 18u 30 er is altijd een vaag streepje pffffffff wat frustrerend zeg :x

ik hoop echt dat ik een eitje heb !!

ik zit ook mijn cervixslijm te controleren en die is nog aan de droge kant

mijn langste cylus is 32 dagen geweest en korste 23 dagen :(

6. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    het kan nog makkelijk hoor.
    je posi ovutest komt vast over een paar dagen.
    succes!

7. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Misschien heb je een wat langere cyclus deze maand en komt je eitje dus wat later.

Maak je niet druk het kan nog alle kanten op!

8. zawji

zawji Lid

5 dec 2011
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    vandaag weer getest en er was weer een vaag streepje ! al vond ik die de donkerstet van al de vaag streepjes die ik al heb gehad pfffff , ik dat de bedoeling dat die streepjes opbouwen naar een donkere ?????

ik zit al in dag 14 vandaag

9. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    bij mij werden ze geleidelijk donkerder en af en toe had ik dan ineens een hele lichte weer en de dag erna een knaller!

dus het kan zeker nog hoor meid!

10. zawji

zawji Lid

5 dec 2011
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    merci mama van bo

ik ga nog eens tot morgen afwachten dan :s

die testen van sensitesten zijn wel niet zo duidelijk vind ik .. als een vaag streepje = negatief ! zo weet je nooit welke streepje wel donker genoeg is

11. lunanoa1

lunanoa1 Actief lid

11 okt 2009
    213
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb de sensitive test van sensitest en die vind ik heel fijn. Ik heb ook die van zwanger en kids gebruikt maar daar kon ik mijn eisprong niet mee vinden. Ik ben op dag 9 begonnen en op dag 11 knalpositief. Eerste 2dg heel licht streepje. Vandaag is dag 11!

12. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Met een langste cyclus van 32 dagen zou je ook op dag 20 of 21 nog je eisprong kunnen krijgen met een kortere luteale fase.

Deel Deze Pagina