schrik voor gemeenschap i.v m. Elke keer gesprongen ader...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mama1803, 26 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama1803

mama1803 Actief lid

14 sep 2013
    401
    0
    16
    Vrouw
    Moeder
    Roosendaal
    Ff iets kwijt. .. Ik heb schrik om gemeenschap te hebben omdat ik elke keer daarna laat heb van bloed verlies Door gesprongen aders. ... Bij mijn vorige zwangerschap had Ik dat ook maar vind dat niet prettig. .... ben bang dat het daardoor mis kan gaan terwijl dat niet kan natuurlijk. ... Het bloed verlies is dan net na de sex best wel wat maar kwartier later is het weer weg. .... hebben jullie dat ook dat je schrik krijgt om sex te hebben?

2. Sempje

Sempje Niet meer actief

Ik zou er ook nerveus van worden hoor... Geloof dat ik dan toch even zou passen.
    Off-topic, maar ik heb je andere topics ook gevolgd. Gaat dit om dezelfde man die jullie kind niet wil erkennen en niet wil dat anderen weten dat hij de vader is?
    Iedereen is natuurlijk anders, maar ik zou dat zo kwetsend hebben gevonden als dat over mijn kind ging. Geloof dat er dan geen ruimte meer zou zijn voor gemeenschap. Maar goed, dat is geheel persoonlijk natuurlijk.

3. souries

souries Fanatiek lid

5 sep 2011
    2.578
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik had het als ik ging sporten. Na een keer of vier was ik daar zo klaar mee, dat ik niet meer ben gaan sporten. :D

4. bdotsie

bdotsie Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.122
    0
    36
    Verzorgende in de thuiszorg
    België Arendonk
    Ik heb dat in begin van de zwangerschap gehad tot 13 weken. Waren hele moeilijke weken. Vorige zaterdag waren wij ook intiem geweest, eigenlijk heel voorzichtig geweest en het rood bloed heeft 2 uur aan het lopen geweest, toen minderde het, nog enkele dagen bruinverlies. Op controle geweest maar alles was helemaal goed, waarschijnlijk ook gesprongen ader maar dat was echt schrikken bij 32 weken zwangerschap. Nu durfft mijn vriend niet meer intiem te zijn maar denk dat dat juist pech is geweest. Normaal heeft de kleine er geen last van.

5. mvm2008

mvm2008 Actief lid

18 mei 2013
    496
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je hebt geen partner tenzij dat sinds vorige week veranderd is dus waarom heb je dan sex terwijl je momenteel liever even over slaat?
    En wat al eerder werd gevraagd, heb je dan nog intiem contact met de man die niet wil dat de buitenwereld weet dat je zwanger bent van.hem?

6. mama1803

mama1803 Actief lid

14 sep 2013
    401
    0
    16
    Vrouw
    Moeder
    Roosendaal
    Ik dacht dat ik ook een topic had gezet over hoe hij als een blad verandert is maar zie idd dat dat iets in fout gegaan is. ... maar hij had even tijd nodig om eraan te wennen. Hij stuurde mij zelfs twee foto's vorige week van zijn linker en rechter arm links staat de naam van zijn dochter getatoeëerd en rechts wil hij dus de andere naam laten tatoeëren. We hebben zelfs al samen Namen verzonnen.... hij is er steeds meer mee bezig en zie het positief in. Vrijdag kwam hij zelfs om 23 uur Mac Donalds benen voor mij hihi...... Ik heb hem idd en poosje op afstand gehouden maar we kennen elkaar al heel lang en buiten sex kunnen we het gewoon heel goed vinden samen. ...en idd we hadden dus weer sex en was helemaal in de stress i.v m. Het bloedverlies en toen zei hij ook als je je er niet prettig bij voelt doen we het gewoon even niet.

7. mama1803

mama1803 Actief lid

14 sep 2013
    401
    0
    16
    Vrouw
    Moeder
    Roosendaal
    Maar ik snap jullie reactie wel. ... maar als hij die instelling Had gehouden als in het begin Had Ik hem niet eens meer binnen gelaten. Maar hij de naam op zijn arm wil laten tatoeëren betekend ook dat hij de buitenwereld laat weten dat het kind van hem is.

Deel Deze Pagina