Hallo meiden, Ik heb de Joolz day. Inmiddels is mijn zoontje oud genoeg voor het zitgedeelte. Ik wilde net de voetenzak erin doen. Ik heb begrepen dat de riempjes van de 5-puntsgordel door de gaatjes moeten, maar er zit achterop de voetenzak ook een T-vorm van dat materiaal waar de riempjes van zijn gemaakt. Moet ik daar ook iets mee? Zo ja, wat? (Het zal er toch niet voor niets zitten?) Of is alles waar ik op moet letten dat de 5 riempjes door de gaatjes zitten? Alvast bedankt!
Ja, je kunt het zitje even omhoog doen, zit klittenband onder en dan die t-vorm eromheen en weer terugklappen, dan kan hij niet naar beneden schuiven. Sorry voor mijn beroerde uitleg maar als je er niet uitkomt hoor ik het graag .
Gelukt! Dat had ik nooit zelf bedacht! Nog wel 1 vraagje erover: Dan zit 1 bandje van die T-vorm wel tussen het klittenband van het zitje. Dat moet nou eenmaal in het midden en daar zit het klittenband ook. Klopt dat? O, en toch nog een ander vraagje. Weet iemand ook waarvoor die plasticjes in de vorm van een D zijn op de riempjes bij de heupjes links en rechts?
even kijken hoor, ja die T zit over het klittenband heen inderdaad. Die D vormen was ik ook niet over uit maar wel handig om een speeltje aan vast te maken haha
Graag gedaan, toch vraag ik me af of die D-dingen nog ergens voor dienen afgezien van mijn invulling .