Vanaf wanneer van die leren slofjes

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door pim, 27 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Ik zag laatst heel leuke kleine leren slofjes zonder harde zool. Meer een leren sokje zeg maar. De slofjes zijn al verkrijgbaar vanaf maat 0-6 mnd.

Nu vraag ik me af of je je kindje als van die slofjes aandoet op die leeftijd?

Pim

2. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    Ja hoor volgens mij kan dat gewoon. Ik heb ze van de hema en als je ze eenmaal aanziet staan ze heel stoer. Je doet er gewoon een sokje onder ;)

3. Lise

Lise Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Pim, bedoel je die Boumy slofjes? Die kunnen al vanaf 0 jaar. Ik heb ze niet aangeschaft, maar volgens mij kun je gewoon leren slofjes kopen; 't zou in het begin meer voor de sier zijn ;)

4. Ayla

Ayla Fanatiek lid

29 dec 2005
    1.049
    0
    0
    Ik had zootjes voor de kids, en dat was niet alleen voor de sier werden namelijk in de winter geboren. Nu is het natuurlijk niet nodig. Vind ze wel heel handig vooral als ze gaan kruipen en lopen hebben ze er veel grip door.

5. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Ah bedankt voor de antwoorden! Ons kindje wordt in de winter geboren en dan kunnen ze dus handig zijn. Leuk, ik vind ze er zo stoer uitzien.

Pim

6. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Ik heb ook Zootjes gekocht voor Ewout, ze passen nu, maar ja met dit weer trek ik ze niet aan helaas. Dus ik bewaar ze voor de volgende hihihi. Ze staan wel heel stoer, ik heb ze een keer savonds aan gedaan ;)

7. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Heb ook alvast Zootjes aangeschaft in het kleinste maatje. Vond ze nml ook zo stoer en schattig tegelijk. En aangezien ik een winterbaby krijg kan ik ze meteen gebruiken :D

8. Niet meer actief

bij shooshoos heb ik hele leuk besteld en mijn dochter had deze aan toen ze ongeveer 6 maanden was maar ze had dan ook hele kleine voetjes en nog steeds. dus de meeste kunnen die schoentjes al aan vanaf een maand of 3

Deel Deze Pagina