Hallo meiden, Mijn jongste ligt nu heerlijk in de kinderwagen buiten te maffen. Nu komt mijn probleem. Ben van de week mijn anti mugge spray verloren schijnbaar. Hij is hopeloos spoorloos. En er heerst is sinds een half uur spits uur wat muggen betreft. Weet iemand een huismiddeltje? Zou ik eventueel ook gewoon citroensap kunnen gebruiken of komen ze daar juist op af. Iemand een idee? Ik zou het zo zonde vinden om hem van buiten te moeten halen. Liefs Janna
Buiten? De regen komt met bakken uit de hemel........ Maar goed, bij jou blijkbaar niet. Ik zou niet zo snel met iets anders smeren. Kun je niet even naar de winkel? Anders iets in huis wat als klamboe kan dienen?
Zat dus ook al aan een lakentje te denken. En ja in de thuin, de zon schijnt hier super geweldig! En naar de winkel zit er dus even niet in. Ben alleen met 2kids en manlief is even weg met mijn auto. En dan nog als hij zo heerlijk ligt te slapen wil ik hem liever niet wakker maken. Denk dat ik hem maar binnen zet en voor morgen op het boodschappen lijstje. Muggespray. Jammer maar helaas
dank je, dan weet ik dat in elk geval voor de volgende keer. Heb onze gup maar binnen gezet. Ging even bij hem kijken en toen zat er zon lelijke blinde vlieg vlak bij hem. Heb hem maar binnen gezet. Morgen nieuwe anti mug halen en zijn baby hok start klaar maar zetten.