Hier bijna 29 weken en merk dat mijn "krater" van een navel, voor mijn gevoel, ineens een heel stuk minder diep is! Hoop niet dat ie gaat ploppen. Zo wel, doet er niks aan ;D
bedankt voor de reacties dames! Heel verschillend dus allemaal. normaal ist een diepe put, maar ik groei ineens zo hard dat ie het niet bij benen kan.. met de andere ongemakken zoals lekkende borsten word ik er nog eventjes niet happy van..
ik heb van mezelf een hele diepe navel. Bij de eerste was hij helemaal gelijk met mijn buik geworden. Nu is hij bijna gelijk aan mijn buik maar je ziet nog wel een heel kleine uitholling. Ging heel geleidelijk naarmate mijn buik groter werd. Mijn navel plopt gelukkig niet, ik vind dat zo lelijk. maarja je doet er niks aan.
hier alleen plat geworden, nooit een plop navel (gelukkig) hij is wel wat ingescheurd waar vroeger een piercing heb gezeten (striae zeg maar daar)
Ik heb/had een best diepe navel, en sinds een week of 2 begint die wat minder diep te worden. Maar het is wel heel afhankelijk van hoe de baby ligt.
Nou ik ben 25 weken zwanger en mijn navel zit nog net zo diep naar binnen als normaal. Ik hoop dat dat zo zal blijven