Positieve testen waaronder Clear blue digital, toch ongesteld. Wie ook?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Magnolia83, 27 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Magnolia83

Magnolia83 Fanatiek lid

12 jun 2014
    2.007
    1
    36
    Lieve allemaal,

Zaterdag 20 september mijn eerste positieve test gehad, woensdag een positieve clear blue digital en vrijdag begonnen met bloeden, heftig bloeden.

Vanmiddag weer een kruidvat test gedaan en die is weer iets donkerder dan die van vrijdag ochtend.

Wie heeft dit ook gehad? En hoe liep het bij jou af?

2. Billie2202

Billie2202 Actief lid

7 sep 2014
    151
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik helaas...ik had een bbz tot 2x toe. Zegt niet dat het bij jou zo is. Sommige vrouwen kunnen nog gewoon een menstruatie krijgen onder invloed van progesteron. Het kan nog steeds goed zijn, maar helaas ook verkeerd aflopen. Nu nog even niks van te zeggen. Of laten prikken en zien wat je waarden doen. Wil je zeker niet bang maken, maar ik neem aan dat je ervaringen wil met dit gegeven, en dit is mijn ervaring. Succes!

3. Magnolia83

Magnolia83 Fanatiek lid

12 jun 2014
    2.007
    1
    36
    Bedankt Billie! Ik vraag idd om ervaringen, zelf ga ik er vanauit dat het een vroege mk is. Maar ben benieuwd hoe het bij anderen gegaan is.
    Wanneer ben je naar de verloskundige geweest? Of gelijk naar de gyn?
    Ik moet maandag mijn verloskundige bellen.

4. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Maar is het bloeden zoals een menstruatie? Of meer of minder?
    Vervelend zeg die onzekerheid! Heb je kramp (gehad)? Sterkte!

Bij mij is bloedverlies in dat prille stadium nooit een goed teken geweest, maar er zijn uitzonderingen! Hcg hoeft niet per se direct uit je lichaam te zijn hoor, maar dat was bij mij wel, na t eerste bloedverlies waren m'n testen ook meteen veel lichter. Maar dat hoeft dus niets te zeggen... Lastig :(

5. Magnolia83

Magnolia83 Fanatiek lid

12 jun 2014
    2.007
    1
    36
    Het bloeden is als een menstruatie, gisteren veel krampen gehad.
    Vandaag nauwelijks, bloeden wordt ook minder maar nog steeds veel.

6. Billie2202

Billie2202 Actief lid

7 sep 2014
    151
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik liep al in het ziekenhuis. De eerste keer bloedde Ik ook met een positieve test na iui. Deze hebben ze afgedaan als bbz maar dit is nooit bewezen. Deze zwangerschap is opgelost met chemo. 2e keer bloedde Ik bij 5 weken en hebben ze me 2,5 week door laten lopen met het loslaten van een uterus cast (complete baarmoederslijmvlies komt dan los als bij een mk) en daarna met spoed operatie waarbij mijn eileider al deels geknapt was. Deze hebben ze dichtgebrand, dus we doen hetop rechts ;) die heeft gelukkig links totaal overgenomen.

7. Jynn

Jynn Fanatiek lid

21 nov 2011
    1.054
    0
    0
    Hoi, niet dat ik je valse hoop wil geven, maar ik heb het ook eens gehad. En heel weekend bloeden, liep echt langs mijn benen naar beneden en had onwijs kramp in mijn buik. Ik dacht het is voorbij. Maar bij de vk zagen we alsnog een kloppend hartje. Inmiddels klopt dat hartje om al 2 jaar buiten mijn baarmoeder. En maand later had ik weer bloed verlies trouwens, maar toen bleef het bij druppeltjes. Zenuwslopend was het wel. Sterkte!

8. Sparky

Sparky Niet meer actief

Hier ook die ervaring en ook liepen de eerste dagen de testen nog op. Maar daarna gingen ze aflopen en was het dus echt een vroege miskraam.

9. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    Ik heb rond mijn NOD twee dagen helderrood bloedverlies gehad. Ik dacht zelf dat ik ongesteld geworden was, maar het zette niet door. Omdat ik dat vreemd vond, deed ik toen toch maar een test en die bleek positief te zijn.

10. Magnolia83

Magnolia83 Fanatiek lid

12 jun 2014
    2.007
    1
    36
    Bedankt voor alle reacties dames!
    Vandaag is hij al duidelijk lichter.

De afgelopen twee maanden had ik steeds streepjes rond en op NOD om vervolgens wat later ongesteld te worden. Deze maand duidelijk oplopende testen en een positieve digitale om vervolgens zwaar ongesteld te worden. Ik word er moedeloos van.
    Kan een gyn hier iets mee? Dit was pas ronde 5 en we hebben al een gezonde dochter waarvan ik de 3e ronde al zwanger was.

Ik ben ergens heel bang dat tijdens de bevalling van onze dochter mijn baarmoeder beschadigd is geraakt. (Sterrenkijker van 9 pond die met een vacuüm gehaald is eindigend in een flinke knip en totaalrupruur.) Waarschijnlijk onzin maar het knaagt aan me.

Deel Deze Pagina