Ivm verborgen reflux ben ik vorige week met zantac begonnen. Het leek er op dat de scherpste pijn minder werden. Gister moest ik overstappen van nutrilon hypoallergeen naar friso allergy care en de eerste twee flessen leek er niets aan de hand. Echter sindsdien heeft hij krampen, is hij nog onrustiger en is hij zelfs vanacht een paar x eerder wakker geweest, wat hij eerder op zn nachtvoeding na nimmer heeft gedaan. Ook vandaag is het weer veel huilen en krijsen en lijkt het of hij ook weer meer last van de reflux heeft. Komen die krampen en klachten doordat dit wellicht niet de juiste voeding is of komt het doordat hij aan het overschakelen moet wennen? O ja maandag heeft hij zn eerste inenting gekregen.
Kan best zijn dat hij moet wennen aan andere voeding. Geef het nog heel even de tijd, of neem anders contact op de me arts
Hoi, ben je in een keer overgegaan? Dan kan het zijn dat dat de oorzaak is. Wij moesten het in gedeelten doen, eerst 2/3 'oude' voeding en 1/3 allergy care, dan na een halve week 1/3 'oude' en 2/3 nieuwe voeding en dan helemaal over. Dan krijgen ze de kans om eraan te wennen.
Nou ik denk dat ik wel terug zou gaan naar 1/3 en 2/3 en dan eens kijken of het minder wordt, die krampjes enzo. Je kunt altijd nog weer terug als het niets uitmaakt!