@ Deke: die steekjes had ik dus ook rond die periode van 6 a 7 dagen voor het testen... Nu nog wachten of de ongi komt.. spannend!
Ik kon niet wachten met testen en heb 5 dagen (!!) vóór mijn verwachte menstruatie al getest met de vroege zwangerschapstest van Test-Point (ik heb 'm bij de etos gekocht). Die gaf positief! En na 1 dag overtijd gaf de test bij de huisarts ook positief aan :-D Misschien werkt het niet altijd hoor, maar bij mij wel. Ik had last van mijn borsten en ik rook alles zo scherp! Misselijk haast niet, wel moe! Momenteel heb ik ontploffende borsten, ruik ik alles nog steeds zo scherp en voelt mijn buik aan als een ballon... Misselijk, nog steeds bijna niet.
Amai Jodelahiti, Proficiat!!!! Hopelijk krijg ik binnen een paar dagen ook een positieve test. Ik durf nu nog niet te testen want de enige test die ik in huis heb is de zwangerschapstest van Predictor. En volgens mij kan je met deze pas testen als je één dag overtijd bent. Had jij nog andere voortekenen dan steekjes? Nu kan je volop genieten van een mooie zwangerschap!!
oei had blijkbaar niet goed gelezen. Je had last van je borsten en je rook alles scherper. Ik heb ook al commentaar gekregen dat ik alles zo goed ruik, terwijl anderen het niet ruiken. Mijn borsten zijn altijd wel heel gevoelig, dus daar kan ik geen staat op maken. Mja ... afwachten. Ik laat zeker iets weten!
dames... ik voel me echt BELACHELIJK! ik heb gisteren mijn eisprong gevoeld we waren eigenlijk niet aan het proberen, maar hebben stiekem toch onveilig gevreeen vanochtend, en ik voel me echt helemaal zwanger! Zijn er meer mensen die dat hebben? En voelen jullie je ook zo'n aanstelster... ik bedoel, ik kan toch niet nu al voelen of het raak is? Ik heb echt zoiets van... ik weet zeker dat ik over 2 weken mezelf voor mijn hoofd sla omdat ik me zo dom voel dat ik een voorgevoel dacht te hebben.... nou ja ik weet het niet zeker, maar zo voelt het zeg maar om je logische redeneringswijze hoog te houden......
Hey! Dat is helemaal niet belachelijk. Ik had het deze maand ook. Ik wist bijna na de eisprong van: "het is voor deze maand". Het kan evengoed zijn dat het niet waar is, maar gevoelens kan je niet dwingen. We zullen zien wat het zal worden. Liefs Deke