Met 15 weken twijfelde ik, met 17 weken wist ik het zeker, en sinds een week is het ook van buiten voelbaar en te zien.
Bij mijn eerste voelde ik het pas met 22 weken (placenta lag aan de voorkant) en nu voel ik al af en toe iets (ben nu 15 weken en 1 dag). Gr. Dora
Ik voel hem nú op dit moment precies! En eigenlijk voel ik hem al vanaf week 16. Het begon met gekietel en een soort van zenuwtrekjesgevoel. Nu is het al steeds meer lichte trapjes, gedraai.. Echt heel erg leuk. De VK voorspelde dit al omdat mijn placenta aan de achterwand ligt en ook nog eens heel hoog.
ik heb mijn zoon de eerste keer gevoeld toen ik nog maar 16 weken zwanger was. Dat is heel vroeg, ook de gyneacoloog heeft gezegd dat dit uitzonderlijk is voor een eerste zwangerschap. groetjes
ik voelde de kleine vanaf 15 weken als ik het vergelijk met nu dan voelde ik toen echt een briesje en nu een flinke schop
bij de 16 weken voor het eerst... de eerste keer twijfelde ik nog totdat ik het weer voelde toen wist ik het zeker:-D