vanaf wanneer voel je de kleine?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Carla78, 24 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Carla78

Carla78 Actief lid

14 apr 2008
    159
    0
    0
    chemisch analist
    Almere
    ik heb het vandaag weer gevoeld. Weet nu zeker dat ik hem gevoeld heb. Dacht alleen dat dat erg vroeg is voor een eerste zwangerschap

2. raspberry

raspberry Niet meer actief

Hoi,

als we de echo-datum moeten geloven, heb ik onze kleine gevoeld vanaf 14 weken, maar afgaand op onze eigen datum was ik toen 16 weken... Ons eerste kindje, dus wel vroeg, maar heb dan ook maar een heel klein buikje, (vanochtend 20-weken-echo gehad en allemaal vrouwen die dan kijken van: o, leuk, die komt voor de termijnecho! NOT, :)).
    Maar goed, ik voel het ook al dagelijks, al een week of 4. In eerste instantie vooral als ik 's morgens even wakker lag te worden of als ik 's avonds in bed kroop, (alhoewel de echt eerste keer was toen ik na een dag werken bij zat te komen in de trein naar huis).
    Maar sinds een week of 3 echt ook als ik bezig ben. Ben er vroeg bij, maar zoals we vanochtend op de echo zagen: de kleine heeft ook niet bijzonder veel ruimte, :)

3. Diaantje78

Diaantje78 Niet meer actief

Met 13 weken.....

4. Babylicious08

Babylicious08 Actief lid

25 mrt 2008
    210
    0
    0
    Ik heb de kleine voor het eerst gevoeld met ruim 18 weken. Mijn placenta ligt voor, dus ik had verwacht (is mij ook verteld) dat ik het kindje dan pas later zou voelen. Maar met ruim 18 weken voelde ik een plopje (soort luchtbel die knapt in je buik, kan het niet anders omschrijven) en sinds die eerste keer voel ik de kleine nu dagelijk...het worden steeds meer en hardere trappen. Mijn man heeft de kleine overigens nog niet kunnen voelen trappen, dus hopelijk duurt dat ook niet lang meer.

Hopelijk duurt het voor jou ook niet meer lang!

5. mvogeltje

mvogeltje Lid

17 mrt 2008
    13
    0
    0
    Zeeland
    ik voelde al iets met 16 weken maar sinds deze week kan ook mijn man het voelen als hij zijn hand op mijn buik heeft. Je ziet het ook aan de buitenkant. Wonderlijk toch? Nu wordt het veel echter voor mijn man en dat vind ik wel fijn.

groetjes v Merel

6. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

11 nov 2007
    1.652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    Ik ook rond de 15 weken....met 16 weken wist ik het zeker...

Dat gebkriebel heb ik nooit gevoeld..het voelde als plopjes...dus echt een trilling van binnenuit...weet niet hoe ik het mnoet uitleggen :D

Een heerlijk gevoel in ieder geval ;)

7. ingridenremco

28 jun 2008
    21
    0
    0
    verpleegkundige
    DEN HAAG
    ik voelde het met ongeveer 18 weken.
    het waren een soort plopjes.
    en de ene dag voel ik het meer dan de andere dag.
    groetjes ingrid

Deel Deze Pagina