Vanaf week 18 voelde ik plopjes, maar nog lang niet elke dag hoor! Pas rond de 23 weken voelde ik de beeb echt elke dag, en ook keihard. Volgens mijn vlos "moet" je hem/haar vanaf week 28 elke dag voelen. Maarja mijn nichtje voelde haar meisje lang niet elke dag, zelfs tegen het einde niet, en is toch bevallen van een kerngezond meisje!
Ik deed anders. Vanaf week 18 voel ik iedere dag wel iets, en dat was afgelopen week alleen maar toegenomen, meermaals per dag dus. Maar het is mijn 2e, scheelt ook.
Ligt ook maar net aan de baby denk ik, als hij of zij heel rustig is dan voel je m ook minder. En in het begin is het natuurlijk maar net hoe je placenta ligt. Die ligt bij mij dus wel aan de rugkant. Vandaag is ie de hele dag door aan het trappen. Zo kan ie ook wel weer haha groetjes
Ik voel de kleine al vanaf 15,5 weken, en vanaf 16 weken ook al elke dag. (oh oh, kleine drukte maker in de dop ) Maar volgens de verloskundige moet ik niet schrikken als ik hem opeens een dag niet meer voel. Schijnt heel normaal te zijn tot een week of 27 ofzo..
Ik begin de kleine sinds deze week steeds vaker te voelen, en krachtiger.... met name als ik lekker rustig zit .
Ik heb 20 weken ingevuld. Vanaf een week of 12 voelde het net of er iets zat in m'n buik dat er anders niet was... dus niet echt schoppen ofzo, maar een onbestemd gevoel van: daar voel ik iets vaags, wat misschien iets heen en weer schoof. Daarna, rond 16 weken iets gefriemel, maar het kunnen toen ook best wat darmborrels geweest zijn. Vanaf ongeveer tien dagen geleden echt duidelijk elke dag meerdere keren. Met onze eerste voelde ik het pas rond 22 weken voor de eerste keer. Met de tweede al heel erg vroeg, rond 14 weken, en toen ook haast elke dag al.