Hallo Ach dat overgewicht. ... Ik ben ik te zwaar en voelde hem zelf al met 16 weken ongeveer een mijn vriend met 18/19 weken al... Het zegt echt niks denk Ik want ik heb eeb behoorlijk randje vet van mezelf
de eerste heeft hij nooit gevoeld omdat ze ophield met schoppen als hij zijn hand op mijn buik legde. hihihi kleine pestkop . nu voel ik het kindje zelf al met 14 weken maar nog niet aan de buitenkant van de buik .
Ivm overgewicht... dat heb ik niet... en de kleine wordt niet door mijn man gevoeld... dus niks van aantrekken, van dat overgewicht...
Bij mijn eerste zwangerschap was het onze kat die de eerste schopjes heeft gevoeld . Ik was 20 weken en had hem zelf nog niet eens bewust gevoeld. Onzekat lag heerlijk languit over mijn buik te slapen. En ineens was daar een heel duidelijke schop. T arme beestje schrok zich wild. Maar voor mij een heel bijzonder moment. Die avond heeft mijn man het ook gevoeld (nadat hij zeker een uur met zijn hand op mijn buik in bed heeft gelegen )
Mijn man voelde het voor het eerst vorige week, met 21w Wat een bijzonder moment!! Ik riep al een week dat hij het echt wel moest kunnen voelen, en wanneer we samen op de bank televisie keken lag zijn hand steeds op mijn buik maar hij voelde niks. Zo raar vond ik dat! Maar wellicht was hij niet geconcentreerd genoeg, want toen hij het voor het eerst voelde lagen we lekker in bed. Het was midden in de nacht, we waren toevallig allebei wakker en de kleine meid was heeeel erg actief. Hij legde zijn hand op mijn buik en toen voelde hij haar onmiddellijk!! Magisch moment ondertussen heeft hij haar nog gevoeld maar wanneer hij televisie kijkt en niet met zijn volledige aandacht bij mijn buik is, mist hij haar schopjes wel vaak hoor