Hallo, zoals de titel al zegt kan ik de baby al voelen.. Heb af en toe een soort spiertrekkingen in me buik.. Is dit de baby?
Zie ook dat ik het in het verkeerde gedeelte denk ik gezet heb.. Zou iemand dit kunnen verplaatsen naar het goede gedeelte?
Tegen mij werd gezegd dat het net voelt als een onderwaterscheet & dat klopt ook nog! Haha.. Maar ik voelde het ook rond de 16e week maar de placenta ligt bij mij heel hoog en het kindje heel laag Dus t zou best kunnen.. Je herkent het vanzelf wel
Mijn eerste schop was met 18 weken en die was gelijk duidelijk te zien aan de buitenkant nooit vlinders of iets dergelijks gevoelt ook geen scheet haha
Bij de eerste voelde ik hem bij 16 weken, inderdaad een soort plopjes gevoel. Bij de tweede, ik wachten en wachten, ondertussen was ik 18 weken en 5 dagen voordat ik haar voor het eerst voelde. Geen vlinderachtig gevoel of plopjes gehad maar meteen een harde trap
Ja hoor dat kan, bij mijn 3 kinderen voelde ik vlinders vanaf de 12e/13e week. Mijn man voelde de kinderen pas vanaf ongeveer 20 weken.
Zo omschreef ik het ook, dat gevoel alsof er een spiertje in je buik samentrok. Ik wist dus niet zeker of het de kleine was. Dacht dat het mss mijn darmen waren (cliché, haha!) Tot ik een keer de proef op de som nam en met mijn wijsvinger een porretje in mijn buik gaf. Ik kreeg gelijk een schop terug die aan de buitenkant ook te voelen was
Ik voelde het bij de eerste rond de 16e weken en bij deze al rond de 12,5 week. Heel licht, en merk dat het steeds harder wordt en duidelijker. Kan dus heel goed.
Bij de eerste voelde ik, als ik het me goed herinner, met 17/18 weken Bij de tweede voelde ik het, met 15/16 weken Afgelopen week dacht ik wat te voelen maar verklaarde mezelf voor gek! Vandaag bij de VK geweest en op het moment dat ik voelde dat er geschopt werd, schopte het kindje ook daadwerkelijk, kon ik ook zien op de echo. Zo mooi!