Hallo allemaal, Ik ga over 3 weken naar een concert van Alicia Keys. Heb zitplaatsen in de binnenste ring, maar niet heel dicht bij het podium (alhoewel dat voor het geluid niets uit zal maken, overal staan boxen). Weet iemand of dit kwaad kan? Ervaringen? Ik heb weleens gelezen dat heel harde muziek slecht kan zijn... Alvast bedankt! X Lara
hoi volgens mij tot 18-20 weken heeft je kindje geen gehoor. ik ben nog naar Muse geweest (wel echt hard concert) toen ik 18 weken was, na overleg met vk. En dit omdat t gehoor nog niet ontwikkeld was. Daarna zou ik t niet meer naar zo een hard concert gaan.
Ik ben vorige week nog bij cirque du soleil geweest, ook met ahrde muziek. Ik ben 32 weken en ik voelde de kleine niet meer of minder tijdens het optreden dus volgens mij kan het geen kwaad, overleg anders met je vk.
Deze vrouw heeft het over het stukje dat ik heb gelezen: Hard geluid tijdens zwangerschap. Er stond in dat wanneer je moet roepen / schreeuwen om jezelf verstaanbaar te maken, je die situaties beter kunt vermijden. Maar of het écht schadelijk is....? Ik zou het inderdaad even navragen bij de verloskundige.
Ik heb het tijdens de vorige zwangerschap eens nagevraagd bij de verloskundige, omdat ik toen naar de open dag van de luchtmacht zou gaan. Constant in veel lawaai staan, is niet goed. Maar incidenteel omdat je een keer naar een concert ofzo gaat, is geen probleem.
Ik ben met 32 weken naar een concert geweest. Ook zitplaatsen en dat ging prima hoor Gewoon lekker van genieten zou ik zeggen.
Ik ben met 30 weken zwangerschap getrouwd. Ik heb de hele avond gedanst. We hadden een band en de muziek was niet echt zat. De kleine heeft er geen last van gehad volgens mij.
Ik heb nog een concert gepland staan bij 34 weken. Wel zitplekken. Maar volgens de verloskundige kon dat prima, maar had ik wel kans op een bewegelijk kindje en een moeilijke zit. Haha.
Oeh, ik ben jaloers op je zitplaatsen! Ik ga ook maar moet de hele avond staan... Ik had er eigenlijk niet over nagedacht dat het misschien niet goed zou zijn...