Ons eerste voelde ik op 16w. Als ik in bad ging, reageerde hij daar heel erg op Vanaf een week of 21 voelde mijn man het ook. De tweede voelde ik op 13w, maar ook omdat ik toen wist wat ik moest voelen. Maar ook niet dagelijks, dat kwam tegen 16w. Placenta lag beide keren achteraan.
Ik heb (denk ik) de eerste keer bij 14 weken gevoeld.. Nu sinds 1,5 week ongeveer voel ik steeds onder in mijn buik van die zachtje plopjes.. Deze voel ik meerdere keren per dag. Zou dit mijn kleine meisje zijn? Ik vind het namelijk wel heel moeilijk omdat ik niet weet wat ik moet voelen.. Hihi Mijn placenta ligt wel aan de achterkant, dus ik denk dat dit wel ons meisje is
@patricia1989: ja denk wel dat je ukje is hoor! je bent ook al 21 weken dus dat zou makkelijk kunnen! leuk!! ik word elke keer maar jaloers als ik hier kom kijken wie er allemaal gereageerd hebben haha ik wil t ook zoo graag voelen!!! maar geduld is een schone zaak t komt vanzelf haha
Bij de eerste met 19 weken, placenta lag voor. Nu als ik een volle blaas heb en rechtop zit voel ik ook al plopjes. Het is dat ik nu weet hoe het voelt anders was het me nog niet opgevallen zo vroeg. Placenta ligt nu achter