Gekriebel vanaf 13 weekjes. Eerste echte harde schopje 17.3. Nu voelt het echt al schopjes . Maak maar is dikke wangen door lucht in je mond te doen en klop met je vuist op je wangen.
Ahh leuk om te lezen allemaal 1e met 16 wk en 2e met 14 wk. denk als je dus bent dat het uitmaakt voor de schopjes aan de buitenkant. dat jij of partner het sneller kunnen voelen als je dun bent..
Bij mijn eerste zwangerschap voelde ik de kleine man pas van af de 19e week, en nu zwanger van de 2e voelde ik haar met 16 en halve week voor t eerst
kan je je kindje ook meer links of rechts van je buik voelen? ik voel soms links van men buik iets, ik denk 2 a3 cm onder men navel aan de linkerkant? ben nu 17 weken
Met een week of 15/16 ongeveer. Ik geloofde eigenlijk niet dat het de baby was, maar bij de verloskundige konden ze het hartje niet vinden. Toen ik aanwees waar ik plopjes voelde had ze het hartje meteen te pakken. Toen geloofde ik het dus. Het was bij mij in het begin ook heel sterk aan 1 kant. Het duurde een tijd voordat mijn hele buik meedeed.
dan denk ik dat ik pixie net voelde en nu ook weer heb al enkele keren wat gevoeld maar omdat ik niet weet hoe het aanvoelt, ben je toch nog een beetje onzeker het voelt nog zo onwerkelijk, dat dit geluk me/ons zo gegund is, een onwerkelijk gevoel. met opgetrokken benen voel ik het het beste dan, nou tja enkele keren tot nu toe, de vrijdag voelde ik dit en kwartier lang, durfde me toen ook niet te bewegen want wou niet dat het ophield, en nu weer, wat ben ik toch zo blij. kan je het ook een lange periode voelen als je je niet beweegt? ik voelde een halfuur geleden 5a10 min lang schopjes, gekriebel en plopjes en nu ook weer de hele tijd, ik denk dat pixie het dus niet leuk vind dat ik met opgetrokken benen zit
ik voel de baby sinds de maandag elke dag, meerdere malen per dag zou een babytje het leuk vinden als je met je handen op je buik wrijft?
veel kleintjes vinden het inderdaad leuk als je over je buik wrijft, of als je je buik zachtjes heen en weer wiegt. vaak verneem je het wel pas later in de zwangerschap, maar je kan niet vroeg genoeg beginnen daarmee de kleine reageert hier ook op aanraking. heerlijk om te voelen hoe de kleine zich onder je hand schuift als deze op je buik rust.