De eerste bij 16 weken gekriebel, pas veel later echt schopjes. Nu bij 14,5 weken al gekriebel en vanaf 17 weken lichte schopjes!
Ik voelde hier met een week of vijftien heel zachtjes iets als ik rustig ben. Meestal een keertje rond een uur of 3/4 's middags, en als ik in bed ga liggen. Dan is ze kennelijk wat drukker.
Hier met 11wk al af en toe... vanaf 13wk heel veel elke dag! en mijn vriend kan meevoelen vanaf de 17wk!! (2e zwangerschap) Het is heel verschillend per persoon en per zwangerschap .. door hoe waar alles ligt en hoe gevoelig je er zelf voor bent.
Hier vanaf een week of 15/16 lichte plopjes, vanaf 18 weken echt schopjes die ik dagelijks voel...vriendlief heeft het rond week 19 voor het eerst gevoeld. Nu kan ik mijn buik van buitenaf zien bewegen.
Vanaf 16 weken. Dat was op mijn verjaardag en de dag dat we hoorden dat het een jongetje was. Wat was dat een gaaf verjaardagscadeau!
1e: 23 weken 2e: ca 18/19 weken, weet ik niet precies meer 3e: 19 weken, maar nog niet erg duidelijk. Alleen als ik 's avonds heel stil in bed lig eigenlijk