Hallo Allemaal. Weten jullie wanneer het kraamburo contact met je opneemt (als ze dat doen). Er staat me nl iets bij van dat ze nog contact met je opnemen, maar heb nog niets gehoord. Liefs Petra
volgens mij iets van 4 tot 6 weekjes voor de vermoedelijke bevallingsdatum, dus neem aan dat jij vandaag of morgen wel wat te horen krijgt.
Verschilt per bureau, volgens mij kunnen ze tot 34 weken contact met je opnemen. Ik ben met 34 weken bevallen en had nog niks van ze gehoord, een paar dagen later bleek dat ze gebeld hadden.
Dan wacht ik nog even af. Krijg volgens mij een beetje last van de zenuwen, haha. Wil zo graag alles geregeld hebben. Ook al moet ik nog ongeveer 8 weekjes. Liefs Petra
Bij ons komen ze rond de 7e maand langs, als ik niets hoor tegen die tijd bel ik zelf gewoon even op.
Ik was bijna 29 weken op weg toen ze langs kwamen! Maar goed kan verschillen, en als je twijfelt gewoon ff achter aan bellen!
Bij mij hebben ze afgelopen week gebeld, ook meteen telefonische intake gehad. Als je echt te stressy ervan begint te worden, gewoon zelf even bellen joh!
Ik heb gisteren een brief ontvangen van hun.. ik heb de 20 december een intake gesprek met hun.. ik zou bellen hoor...
ik heb in week 35 een telefoontje gehad en in week 36 een intake thuis... Dat was dus niet zo heel vroeg... karin
Ik heb 2 weken geleden een brief gehad. En zo komen a.s. vrijdag een bezoekje brengen. Ben eens benieuwd. Bij mij dus rond de 7e maand.
vorige week ben ik gebeld, heb volgende week een telefonische intake. schijnt dat als je bij groeneland of alles van achmea verzekerd bent ze niet meer langs komen. ik vond het raar, maar goed, schijnt bezuinigingen te zijn. heb trouwens geen idee of voorstelling hoe zo'n gesprek moet gaan. eigenlijk weet ik helemaal nog niet precies hoe of wat......zal van de week eens wat vragen op papier zetten..