Hallo, Ik ben op 20 juni ongesteld geworden. Mijn menstruatie eindigde op 24 juni. Op 1 juli heb ik onveilig gevreeën met mijn vriend. Ik heb een onregelmatige cyclus (ik weet niet precies hoeveel dagen, ik houd het nooit bij). Als ik een regelmatige cyclus aanhoud van 28 dagen, betekend dat dat ik op 17 juli weer ongesteld moet worden. Ik weet niet precies wanneer ik mijn eisprong heb gehad. Kan ik zwanger zijn?
Dan zou je eisprong geweest zijn op 4 juli. Het kan dus zijn dat er idd zaadjes blijven leven zijn. Worden spannende tijden voor jou!!
Het maakt niet uit wanneer je menstruatie eindigde. Je hebt dus 11 dagen na je menstruatie gemeenschap gehad, dus de kans is flink aanwezig, vooral als je na 14 dagen je eisprong zou hebben gehad (als je van 28 dagen uitgaat), dan heb je 3 dagen voor eisprong gemeenschap gehad. Kan dus goed.
Alweer 3 dagen overtijd.. Op dag van nod een negatieve test in mijn handen gehad. Bij mijn vorige zwangerschap testte ik pas na 15 dagen overtijd positief. Spannend!
Als jij 1 juli onveilig heb gevreeen en 19 dagen later negatief test is de kans zeer klein dat je zwanger bent. Waarschijnlijk is je cyclus gewoon geen 28 dagen maar langer.
Ik heb bij mijn vorige zwangerschap ook pas 15 dagen na mijn nod positief getest. 9 dagen na mijn nod testte ik nog negatief.
Dan heb je niet met 15 dagen overtijd getest meid. Je ei was veel later...en wat is er toen met de maanden maart en april gebeurt tijdens je echo ? Want als je toen pas 5/6 weken zwanger was kan je pas eind april getest hebben
Oja klopt, had op 12 februari ongesteld moeten worden. Op de 23ste testte ik negatief. 1 maart testte ik pas positief. Op 13 mei een echo gehad. Ik weet wel dat ik op 30 mei 8 weken zwanger was. Dus op 13 mei rond de 6 weken.
Iedereen heeft zijn eigen zwangerschap. Iedereen is veels te veel bezig met tellen en uitrekenen. Laat de natuur lekker zijn gang gaan!
Tuurlijk heeft iedereen zijn eigen zwangerschap. Maar in het begin groeit het gelijk. Als jij 14 feb toen ongesteld moest worden zou je ongeveer 4 weken zwanger zijn. En 13 mei 18 weken ofzo niet 5/6. Dat snap je toch ook wel ?
Ik kom ook aan diezelfde berekening en natuur laten doen of ni zou je idd 18 weken moete geweest zijn
Ik heb een echo foto voor jullie met datum. 30 mei 8 weken 2 dagen. Als jullie het beter berekenen weten jullie dat ik in de week van mijn 'nod' als het ware 1 week zwanger was. 7 november uitgerekend en mijn kleine ligt nu naast mij te slapen. Ik heb in de maand februari mijn menstruatie gemist en toen ben ik begonnen met testen.