Baby wilt niet slapen savonds

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door kkatinka, 1 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kkatinka

kkatinka Actief lid

6 aug 2014
    340
    5
    18
    Hoi. Even mijn hart luchten. Ik word gék van mijn dochter. Ze is nu vier maanden en heeft al een paar weken dat ze savonds niet wilt slapen. Afgelopen week sliep ze opeens soms om 19 uur al.. Maar nu ligt ze in bed, duidelijk erg moe maar ze kan nog gerust een paar uur spelen in bed. En dan slaapt ze straks eindelijk een kwartier en dan is de vorige voeding ondertussen al lang geleden en wilt ze weer drinken. En ik heb haar geprobeerd nu nog ff te voeden zodat we straks een beetje kunnen slapen maar ze drinkt savonds alleen op haar verzoek. Heb het echt ff helemaal gehad. Ben zelf ook ziek en ze slaapt standaard tot 6 uur sochtends max, ongeacht hoelaat ze gaat slapen. En dan nog om de twee-drie uur voeden. Manlief is savonds en snachts ook niet thuis. Ben koortsig en enorm verkouden maar kan snachts niet eens mijn neus ophalen want dan wordt zij wakker.

Sorry hoor! Klaagmodus uit. Moet echt ff mijn ei kwijt want heb het helemaal gehad
    Had het liefst al eerder in bed gelegen want de hele dag de zorg voor een kleintje die overdag ook amper slaapt icm dat ze savonds niet wilt slapen..

First world issues enzo.. Naja ben nogal gefrustreerd, hormonen, ziek, moe, noem het op

2. Drieka

Drieka Niet meer actief

Als je zelf ziek bent en je moet het alleen doen dan is dat ook erg zwaar :(.

Kan het zijn dat ze van de warmte niet kan slapen of zit ze soms in het beruchte 4 maanden sprongetje?

Helaas kan je niet meer dan meegaan in haar behoeft, ik hoop voor jou dat ze toch snel in slaap valt en goed slaapt. Sterkte en beterschap!

3. rijo

rijo VIP lid

5 mrt 2014
    5.275
    2.035
    113
    Klinkt als de vier maanden sprong... De enige sprong die ik bij mijn zoon heb gezien, en hij was heel heftig! Zes weken lang heeft hij 's nachts gespookt. Sterkte, en beterschap!

4. spruitjes

spruitjes Fanatiek lid

27 sep 2014
    2.900
    1.389
    113
    Owh 6 weken!!! Help!! Hier dus ook eeehhh wakker (zie het tijdstip) . Hier altijd overdag een wakker geval geweest die snachts wel goed sliep. Nu slaapt ze overdag een stuk beter en snachts aan het spoken. Denk echt 4 maandensprong want ze schrikt echt wakker snachts.
    Veel sterkte!!

5. kkatinka

kkatinka Actief lid

6 aug 2014
    340
    5
    18
    Sprongetje.. Ik weet het niet. Ze slaapt altijd "pas" na 20:30 en nu zou dat geen probleem zijn, maar ze word 6 uur wakker en slaapt overdag maar een uur of 1.5 uur

6. xBella

xBella Actief lid

1 apr 2015
    235
    0
    0
    Heel herkenbaar hoor.. Maar niet alle baby's slapen de perfecte "19:00-07:00" dat deed mijne ook niet altijd.. Vooral nu het zomertijd is word hij gewoon wakker als er licht is..

Deel Deze Pagina