Dag mama's, Gister tijdens het eten kreeg ik oneens 2x hevige diarree. Hier hield het meer op en geen last meer vangehad. Daarna begonnen de harde buiken. Die heb ik nu sinds gisteravond toch wel een stuk of 5/8 per uur. Soms iets minder.. ook heb ik wat last van een mentruatie achtig gevoel in mn onderrug. De kleine beweegt gelukkig nog regelmatig! Wie heeft hier ervaring mee, en hoe liep dit af? Alvast bedankt!
Ik zou toch even contacten met je vk... Klinkt als mijn beginnende bevalling..ook te vroeg. Zeurende rugpijn en darmen gingen zich leegmaken ..
Dat vervelende gevoel begon eind vd middag en werd steeds sterker. Vk gooide het op een hevige blaasontsteking. Vervolgens een aantal keer naar toilet geweest .. Ochtend vroeg vliezen gebroken en 15 min later was ik in het ziekenhuis met 10 cm ontsluiting. Dat was toen niet meer te stoppen.
Bedankt voor je reactie. Heb gisteravond wel even gebelt om te vragen wat ik moest doen. Ze zei wel zolang het geen pijn doet en de kleine druk is hoef je nog niet te komen. Mag wel natuurlijk.. vandaar dat ik het aankijk. Had wel verwacht dat de harde buiken wat af zouden nemen..
Geen ervaring met te vroeg bevallen, maar mijn zoontje bewoog zelfs tijdens de persweeën nog gewoon vrolijk door. Hier dus geen rustige baby voor/tijdens de bevalling. Ik zou toch laten checken of de harde buiken iets doen of niet.
Ik had vorig weekend precies hetzelfde, op het leegmaken van de darmen na dan. Het hield na een dag en twee nachten ook weer op. Volgens de vlos was het "rommelen" en voorwerk. Als het niet echt pijnlijk is en niet met echte regelmaat komt hoef ik niet te bellen.
Ik heb het ook, op de diarree na dan... Vk langs geweest, geen ontsluiting maar baarmoederhals wel half verstreken.. Zo lang er geen regelmaat in zit "zeggen ze" dat het geen kwaad kan... Maar de 1 is de ander idd niet. Dus ik zou zeggen, waarom kijken ze niet gewoon even en onderzoeken ze je..? Beter een keer teveel dan te weinig.. Is je kindje trouwens al ingedaald? Als dat nog niet het geval was, zouden het ook indalings weeen kunnen zijn he.. Succes.. Hopelijk word het minder..