Hier met 10 maand. Hij zat al 3-4 maanden stevig, maar ging niet zelf zitten. Toen in overleg met het CB toch meegenomen. Hij ging pas met 13 maand echt zelf zitten, maar hij speelde liever op zijn buik, dus waarom dan leren zitten.
Dit klopt niet helemaal. Hier ging onze zoon met 15 a 16 maand pas zelfstandig zitten, terwijl hij met 6.5 maand al 10 minuten met gemak los kon zitten. Met 8 maand kon hij rustig een uur alleen zonder ondersteuning op de grond zitten en mocht hij dus ook mee op de fiets. Het zou erg vreemd zijn als we dan tot 16 maand moesten wachten
9,5 maanden. Ze kon toen zelf gaan zitten en al behoorlijk lang blijven zitten. Maar dusver zijn de ritjes maar 10/15 minuten, vind ik ver genoeg voor haar.
Ik ben pas met ze gaan fietsen toen ze (bijna) een jaar oud waren. Qua lijfje had het wel eerder gekund (ze gingen al heel vroeg zelf zitten), maar in de winter vond ik het vaak te glad en durfde ik het dus niet aan.
Hier pas met 1 jaar. Ze kon zelfstandig zitten met 7 maanden en ook gelijk stevig. Maar in herfst/winter had ik er geen zin in.
Hier met 9 maand. Met 6 maanden kon Julia al even zitten en met 9 maand al een hele tijd stevig zitten. Ze kon nog niet zelf gaan zitten (kan ze nu een maand). Ze vond het geweldig. We hebben het wel opgebouwd. De eerste ritjes een korte ronde fietsen. Met Emma hadden we even gewacht. Ze kon ook al met 6 maand even zitten maar met 10 maand gaan fietsen.