Zoooo ontzettend last van mijn rug!!

Discussie in 'Gezondheid' gestart door chantal84, 4 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal84

chantal84 Fanatiek lid

17 apr 2008
    1.981
    2
    0
    Hey lieve meiden!

De laatste tijd heb ik zooo ontzettend last van mijn rug. Hoef maar één verkeerde beweging te doen of iets langer dan gemiddeld te lopen/wandelen en voel mijn onderrug alweer protesteren. Ook mijn liezen doen dan ontzettend zeer waardoor ik nu al ga "waggelen".

Nu ben ik vandaag bij de verloskundige geweest en die adviseerde mij een buikband te kopen die ondersteunend kan werken. Kan iemand mij vertellen waar ik online deze buikbanden kan kopen en heeft iemand er ervaringen mee??

2. penelopea

penelopea Bekend lid

31 jul 2008
    993
    1
    0
    twente
    Ik heb mijne gewoon bij de prenatal vandaan. Ik draag hem niet heel veel, maar als je gaat lopen is hij wel erg fijn. Hij koste geloof ik 39 euro of iets in die richting. Of ze hem online verkopen weet ik helaas niet :(

Sterkte met je rug!

3. chantal84

chantal84 Fanatiek lid

17 apr 2008
    1.981
    2
    0
    Hey! Van welk merk is jouw buikband?

4. penelopea

penelopea Bekend lid

31 jul 2008
    993
    1
    0
    twente
    Eeeeuhm, dat weet ik zo niet eens, anita of zo? Ik zal straks even kijken, maar dan moet ik eerst mijn logge lijf de trap opslepen, en mijn rug doet ook vrij zeer :( ;)

5. penelopea

penelopea Bekend lid

31 jul 2008
    993
    1
    0
    twente
    Nou, met pijn en moeite de trap opgeklommen, kom ik boven, ding nergens te vinden:x Ik ben hem even een beetje kwijt:D, maar ik heb even gekeken, en hij is inderdaad van anita, en staat ook in de webshop van de prenatal.
    Ik vind het dus wel een fijn ding, als ik hem kan vinden dan:D

6. joycje

joycje Fanatiek lid

21 aug 2009
    1.079
    0
    0
    Ik heb ook zo'n ding van de prenatal. Is wel fijn. Maar heb hem alleen op als ik meer moet lopen dan normaal.Gewoon thuis heb ik hem niet om.

Wat ook goede oefening is (van de fysio gekregen) Op je uitademing je onderbuik een heel klein beetje intrekken. Zo hou je je dwarse buikspier een klein beetje sterker en deze helpt je je bekken stabieler te houden en je buik makkelijker te dragen.

Hoop dat je er iets aan hebt!.

Good luck

7. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Kijk eens op marktplaats, daar kom je er veel tegen! In verschillende maten.

Ik heb hem ook van m'n vorige zw schap. Heerlijk!!
    Maarrrr kreeg wel het advies hem niet altijd/te veel om te doen, je spieren worden anders alleen maar slapper.

Succes ermee, en nog een fijne zw schap gewenst!

Deel Deze Pagina