Dinsdag 17 januari had ik een positieve ovulatietest. Alleen bleef deze tot de 22e positief. De 23e ben ik gestopt met testen, omdat de streepjes weer lichter werden. Ik temperatuur ook en ff gaf een eisprong weer. Nu is mijn temp gisteren en vandaag weer gezakt dacht doe even een ovulatietest en ja hoor weer positief. Iemand ervaring hier mee? Mijn temp wisselt sowieso enorm (witte bolletjes zijn max 3 kwartier later/eerder getempt). Vorige cyclus steeg mijn temp na eisprong netjes na 37.0
Je cyclus is misschien nog niet helemaal op orde na het stoppen met de pil? Ik zie wel overeenkomsten met mijn cyclus, temperatuur en ovulatietesten met pcos. Had na mn bevalling toen we voor een tweede gingen valse hoop gekregen, cyclus van 35-45 dagen (ervoor altijd meer dan 100), af en toe een positieve ovulatietest, soms meerdere binnen een cyclus en ook tempstijgingen maar dan altijd meederen en ook snel weer een lage temp. Achteraf gezien bleek ik toch geen eisprongen te hebben en het allemaal door de PCOS te komen. Ik wil je net ontmoedigen hoor, je bent sinds juli van de pil af, misschien kan je over een paar maanden een afspraak bij de huisarts maken om het te bespreken.
Ik zou nog een drie cycli afwachten, en blijven tempen en testen. Zou je dit nu meerdere cycli hebben, dat je meerdere keren oplopen LH waardes hebt, dan naar de ha. Zoals LW85 al schrijft, bij pcos krijg je vals positieve ovulatietesten.
ik heb ook pcos maar sinds ik met een aantal supplementen begonnen ben wel een eisprong. ook ik heb meerdere positieve testen per cyclus en er is er maar 1 die duidelijk knalt (paars) en dan weet ik dat ik de dag erna mijn eisprong heb. Ik heb hier ook al zo vaak mijn testjes laten zien/beoordelen omdat ik niet wist of mijn testen positief genoeg waren... de andere dames zeiden dan positief maar uiteindelijk nog geen eisprong totdat de echte knaller kwam, en soms ook tussendoor een paar dagen minder positieve testen. blijft lastig hé die lage cyclussen. succes!