hoi meiden, vraagje, ons zoontje is nu bijna vijf maanden, hij past op zich nog wel in de kinderwagenbak, maar ik vraag me af vanaf wanneer jullie het wandelwagen gedeelte erop hebben gedaan? groetjes rissie.
Ik deed het met 6 maanden. Hij kon goed plat en ik vond het leuk om hem om te bouwen Eerder was echt niet nodig, kon er nog gemakkelijk in en ze vond het niet vervelend. Met 7 maanden kon ze zelf gaan zitten, dus toen mocht het ook echt zittend.
Hier beide keren met 7 mnd, allebei pasten ze er nog makkelijk in maar het werd gevaarlijk. Dochter ging zelf zitten en over de rand kijken en zoonlief ging op zijn buik draaien en met zijn billen de lucht in. Ik zou het doen wanneer het of niet meer past of als ze kunnen zitten.
Hier met 5,5 maand. Irem kon toen al even los zitten, en ze had helemaal genoeg van de wagenbak omdat ze niets kon zien. Onze wandelwageninzet kan wel helemaal plat, dus dat scheelt ook een hoop.
Hier met 5 maand, maar mijn dochter had erg last van haar reflux met liggen. De ligstand van de wandelwagen is toch meer omhoog, dus dat ging beter.
ik had er zelf heel graag lang mee willen lopen (een maand of 10) meisje was klein, dus had ook wel gepast, maar met ruim 6 maanden ging ze met haar hoofdje en nekje over de rand hangen en ik vond dat te gevaarlijk worden.
Voor even gebruik ik hem nu al, de wandelwagen kan helemaal plat nl. Als ik bv in de tuin bezig ben of de was ophang ziet ze veel meer met de wandelwagen. We gebruiken hem nu een beetje op momenten dat je eigenlijk een wipstoeltje zou kunnen gebruiken; om de baby erbij te zetten. Als ik echt weg ga, dan zet ik nog wel de bak erop, of als het waait. Dochter is nu 5 maanden.
Tycho ging over met 6,5 maand. Hij paste niet meer in de wagenbak en met zn skipak al helemaal niet meer. Hij kon geen kant meer op, zowel aan de boven en onderkant als aan de zijkant niet meer. En omdat we op vakantie gingen naar oostenrijk in december was het toch wel prettig dat hij een beetje meer ruimte had. xxx
Tja, ligt ook aan de wagen. Mijn dochter heeft tot 6 maanden in de bak van de stokke gelegen maar deze dame duwt steeds met haar voeten tegen het midden stuk en botst keihard met haar hoofd tegen de bovenkant. Het zal dus wel geen twee maanden meer duren voordat ik dit keer de wagen ombouw.